۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

  یک نمایش از کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره منطقه‌ای تئاتر راه یافت. به گزارش پیوارنیوز، رئیس حوزه هنری استان گفت: یک نمایش از این استان به نام «حقایقی در باب پسرفت» به مرحله نهایی هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان خلیج فارس راه پیدا کرد. محمدشریف اسلامی افزود: ۶۵ نمایش از نقاط مختلف کشور به این جشنواره […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

یک نمایش از کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره منطقه‌ای تئاتر راه یافت.

به گزارش پیوارنیوز، رئیس حوزه هنری استان گفت: یک نمایش از این استان به نام «حقایقی در باب پسرفت» به مرحله نهایی هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان خلیج فارس راه پیدا کرد.
محمدشریف اسلامی افزود: ۶۵ نمایش از نقاط مختلف کشور به این جشنواره ارسال شد که پس از بررسی و ارزیابی هیأت داوران نمایش «حقایقی در باب پسرفت» جزو آثار راه یافته به مرحله نهایی بود.
وی افزود: این اثر هنری تولید واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کارگردان و نویسنده این نمایش رضا گشتاسب بوده و با مشارکت انجمن ضایعه نخاعی کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است.
اسلامی اضافه کرد: این نمایش با رویکرد فرهنگی به موضوع پسرفت پرداخته و آن را برای مخاطبان خود بیان می‌کند.
وی ابراز داشت: میثم مرادی آزاد دستیار کارگردان، محمدصالح کرمی طراح صحنه و نور، طاهره عبدالله پور و ثریا نجابت طراح گریم و ملکه حسینی نیز طراح لباس این نمایش هستند. 
اسلامی گفت: اردشیر جهانشاهی، میثم مرادی آزاد، مسلم بزرگزاده، محمد مرادی آزاد، علی امامی، ثریا نجابت، طاهره عبدالله پور و پریا امامی در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند.
وی افزود: هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان خلیج فارس  از ۲۸ آذر تا اول دی ماه ۱۳۹۸ با حضور ۱۰ استان کشور در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.