۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

نشست شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی طرح نشاط اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری استان و جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاههای فرهنگی استانی در محل حوزه هنری برگزار شد. به گزارش پیوارنیوز،حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گفت:شادی و نشاط حلقه مفقوده  ملت  […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشست شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی طرح نشاط اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری استان و جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاههای فرهنگی استانی در محل حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش پیوارنیوز،حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گفت:شادی و نشاط حلقه مفقوده  ملت  ما می باشدومردم باید بدانند مسئولان برای شادی آنان احترام قائل است و برای آن برنامه دارند.
وی با اشاره به اهمیت شب یلداو ضرورت شادی و نشاط برای مردم  ازمسئولان خواست تا در حد امکان به شکل های مختلف در شب یلدا به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با محتوای شادی آفرینی بر اساس موازین اسلامی بپردازند.
 شریف اسلامی رئیس حوزه هنری گفت: یلدا به عنوان شبی که هم رویکرد ملی درآن می باشدو هم  رویکرد اسلامی که جنبه صله رحم در آن نهفته است، یکی از مناسبت هایی است که باید نهاد های فرهنگی روی آن برنامه ریزی داشته باشند.
وی افزود: در این شب خانواده ها با برگزاری دورهمی که از سنت های دیرینه ایرانیان است درکنار بزرگان فامیل فضای شادی و نشاط را ایجاد می کنند وسنت های و آیین های سنتی را بر پا می دارند.
رئیس حوزه هنری استان تصریح کرد:  با توجه به نیاز شادی و نشاط در جامعه، مجموعه های فرهنگی نیز باید برنامه های متناسب با این شب را پیاده سازی کنیم تا محفلی  پر نشاط و صمیمی برای خانواده ها فراهم شود.
درادامه مدیران و نمایندگان دستگاههای فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی استان، شهرداری شهر یاسوج،جمعیت هلال احمر استان،صدا و سیمای مرکزدنا،اتاق اصناف،دفترامور بانوان و خانواده،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،اداره کل محیط زیست ،اداره کل ورزش و جوانان ،اداره کل اموزش و پرورش ، دفتر فرماندهی نیروی انتظامی استان،بنیاد نخبگان،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ودفتر امنیتی و انتظامی استانداری به تشریح برنامه های خود برای برگزاری هر چه بهتر جشن شب یلدا پرداختند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.