پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز کارمند
۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
محمدتقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی روز کارمند را به کارکنان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد و سراسر کشور تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش‌پیوارنیوز؛ متن پیام تبریک سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به شرح زیر است:

سومین روز از هفته دولت با نامگذاری روز کارمند، روز تجلیل ازانسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

موفقیت ادارات و سازمان ها در گرو تلاش و توانمندی نیروهای خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می کوشند تا در مسیر حرکت سازمان به سوی چشم اندازهای تعیین شده، نقش مؤثری ایفاء نمایند و بی شک هر تلاشی مضاعف،در دستیبابی به پله های ترقی موفقیت بی تاثیر نخواهد بود.

در نظام اسلامی کارمندان و کارکنان در کسوت خدمتگزاری به عموم جایگاهی والا در نزد پروردگار دارند و بسی با ارزش، همت و تلاش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در خدمت به جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان که توفیقی الهی است.

با نکوداشت نام و یاد و راه سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع)، یاد و خاطره مجاهدان عرصه ایمان و عمل، شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی می‌داریم. “چهارم شهریور ماه؛ روز کارمند”، فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه کارمندان نیکو نهادی است که با نیروی تعهد و تخصص در اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در جهت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف جامعه ورزش و جوانان استان و کشور ایفای نقش می‌کنند.

فرا رسیدن روز کارمند، از سویی فرصتی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا بر عزم خود برای قدردانی شایسته از قشر شریفِ کارکنان دولت بیفزایند و در راستای افزایش رضایتمندی ایشان اقدام نمایند و از سوی دیگر فرصتی است برای کارمندان تا با بازنگری در روش‌ها و پرورش خلاقیت و نوآوری، میزان بهره وری و استفاده بهینه از منابع را بهبود بخشند.

بی شک بستر و زمینه موفقیت‌های چشمگیر کشور در حوزه‌های مختلف ورزشی مرهون تلاش، همت و سختکوشی کارکنان است که با کمترین امکانات با دل و جان در راه نیل به اهداف مقدس اداره کل و وزارت ورزش و جوانان کشور مشارکت می‌کنند.

در پایان، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران محترم در اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک عرض می‌کنم و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه اصلی خود در کشور از درگاه خداوند متعال خواهانم.

سید محمد تقی علوی

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.