۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

  ۱۰ عنوان داستان کوتاه در کهگیلویه و بویراحمد چاپ شد.   . . . به گزارش پیوارنیوز، رئیس حوزه هنری استان گفت: این ۱۰ عنوان  داستان کوتاه آثار چهار نفر از نویسندگان مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد به نام‌های امین بالین پرست، زینب امیدی، نجمه آرام بن و حسن بهرامی است. محمدشریف اسلامی افزود: اسامی […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

۱۰ عنوان داستان کوتاه در کهگیلویه و بویراحمد چاپ شد.

 

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، رئیس حوزه هنری استان گفت: این ۱۰ عنوان  داستان کوتاه آثار چهار نفر از نویسندگان مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد به نام‌های امین بالین پرست، زینب امیدی، نجمه آرام بن و حسن بهرامی است.
محمدشریف اسلامی افزود: اسامی این ۱۰ عنوان داستان کوتاه شامل تیغه کوه، پُر از گُل خشخاش، باد است که می‌پیچد به شاخ و برگ بلوط، آستین بالا بزن، نادیا پیراسته، دعوت، خواهرانه، پسری در اهواز، گاز گرفتن جای زخم گلوله و گوساله گلماه است.
رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این ۱۰ عنوان داستان کوتاه به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان تولید و چاپ شده است.
اسلامی اضافه کرد: واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه داستان به ۲ محور مهم آموزش و تولید آثار فاخر توجه ویژه‌ای دارد.
وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های داستان در عصر روز‌های چهارشنبه هر هفته در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با همین رویکرد و برای تحقق چنین اموری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.