۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۹:۴۶

  شرکت های فناوری و دانش بنیان کهگیلویه وبویراحمد امسال ۷۰ میلیارد ریال تفاهم نامه در ۲ نمایشگاه امضا کردند. . . . به گزارش پیوارنیوز، رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: این تفاهم نامه‌ها بین شرکت‌های فناوران کهگیلویه و بویراحمد در ۲ نمایشگاه که یکی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگری در تهران برگزار […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

شرکت های فناوری و دانش بنیان کهگیلویه وبویراحمد امسال ۷۰ میلیارد ریال تفاهم نامه در ۲ نمایشگاه امضا کردند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: این تفاهم نامه‌ها بین شرکت‌های فناوران کهگیلویه و بویراحمد در ۲ نمایشگاه که یکی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگری در تهران برگزار شد منعقد شده است.
شمس الدین هاشمی ارزش تفاهم نامه‌های بسته شده در نمایشگاه استانی شهر یاسوج را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ۶۵درصد از غرفه‌های نمایشگاه هفته پژوهش استان و ۵۰ درصد از اشتغال این نمایشگاه متعلق به بخش خصوصی بوده است.
وی ادامه داد: فروشگاه اینترنتی، هنرستان هوانوردی، هنرستان هنر‌های سرامیک و ساخت دماسنج‌های پنج کاناله از جمله درخواست‌های متقاضیان در نمایشگاه یاسوج بوده است.
هاشمی با بیان اینکه در آذر ماه امسال مرکز رشد و فن آوری گچساران راه اندازی شد تاکید کرد: فناوران شهرستان گچساران امسال در این نمایشگاه حضور پررنگی داشتند.
وی بیان کرد: ساخت و نمایش پهپاد‌های سمپاش و ضخامت سنج تاسیسات نفت و گاز از جمله فعالیتهای شرکت کنندگان در نمایشگاه هفته پژوهش بود که با استقبال خوب سرمایه گذاران مواجه شد.
هاشمی همچنین از برنامه ریزی برای راه اندازی مرکز رشد شهر دهدشت خبر داد و افزود: این مرکز در مرحله انعقاد قرار داد است که با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت راه اندازی می‌شود.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون ۳۱ شرکت فن آور در استان فعالیت دارند و انتظار می‌رود این واحد‌ها تا پایان سال به ۴۰ تا ۵۰مورد برسد.
پارک علم و فناری کهگیلویه و بویراحمد از ۲ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.