اجرای طرح چهارپایه خوانی در بقاع متبرکه استان برگزار می شود
۰۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
فردا همزمان با روز عاشورای حسینی طرح چهارپایه خوانی در ۹ بقعه متبرکه کهگیلویه وبویراحمد اجرا می شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه این استان گفت: فردا و در روز عاشورا همزمان با سراسر کشور طرح “چهارپایه خوانی” با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ۹ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد افزود: این برنامه در حرم مطهر امامزاده مختار(ع)، امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده بی‌بی خاتونین مارگون(س)، امامزاده سید محمد باشت(ع)، امامزاده جعفر گچساران(ع)، امامزاده آقامیر(ع)، امامزاده میرسالار(ع) و به صورت ویژه در حرم مطهربی‌بی حکیمه و بی‌بی رشیده(س) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی دنا و ملی پخش می شود ادامه داد: نماز ظهر عاشورا نیز در حرم این امامزادگان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان با توصیه به عموم عزاداران برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: عزاداران حسینی فردا برای اقامه نماز ظهر عاشورا مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد با تاکید براینکه در این آیین ها از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می شود افزود: محلهای تعیین  شده در بقاع متبرکه برای حضور عزاداران حسینی با همکاری سپاه فتح و شهرداری های استان ضد عفونی و شستشو می شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.