۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

نخستین عهدواره پیشرفت جوانان کهگیلویه و بویراحمد با هدف ارائه الگو‌های موفق اجتماعی در یاسوج برگزار شد. . . . به گزارش پیوارنیوز، نماینده ولی فقیه در استان در آئین آغاز به کار این عهدواره با اشاره به نقش بسزا و کارآمد اراده و نوآوری در شکوفایی و بالندگی فرد و جامعه گفت: برای زدودن […]

ارسال توسط :
پ
پ

نخستین عهدواره پیشرفت جوانان کهگیلویه و بویراحمد با هدف ارائه الگو‌های موفق اجتماعی در یاسوج برگزار شد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، نماینده ولی فقیه در استان در آئین آغاز به کار این عهدواره با اشاره به نقش بسزا و کارآمد اراده و نوآوری در شکوفایی و بالندگی فرد و جامعه گفت: برای زدودن محرومیت از چهره استان نیازمند ورود جوانان انقلابی، مومن و متعهد به عرصه کار و تلاش هستیم.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی درک عظیم و همه جانبه از ظرفیت‌های استان را لازمه پیشرفت و توسعه  دانست و افزود: از مهمترین ظرفیت‌های این استان سرمایه انسانی مستعد آن است که مسئولان باید به این سرمایه عظیم ارج نهند.
وی اتکا به جوانان توانمند در عرصه‌های مختلف را راهکاری مهم برای برون رفت از وضعیت کنونی استان و رفع مشکلات مردم دانست و از مسئولان خواست زمینه شکوفایی و بروز استعداد جوانان خدوم استان را فراهم کنند.
سرهنگ مهدوی رئیس بسیج دانشجویی استان نیز با اشاره به شکل گیری خودجوش هسته‌های پیشرفت در کشور و به تبع آن در استان گفت: تعدادی از جوانان مومن و انقلابی استان از یکسال پیش به صورت خودجوش بخشی از مشکلات مردم را با ارائه راهکار‌ها و طرح‌های خلاقانه برطرف کردند.
پرهیزگار دبیر اجرایی این عهدواره هم گفت: ۲۰ الگوی موفق اجتماعی در عرصه‌های کارآفرینی، تربیت، جهادی، فرهنگی، گردشگری، مطالبه گری و سلامت در این عهدواره توسط مجریان این طرح‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.