۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد جوابگوی تغییر کاربری های غیرقانونی در منطقه دهنو و گنجگون بویراحمد نیست. . . .   به گزارش پیوارنیوز، معاون گردشگری وسرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان درخصوص زمین خواری‌های منطقه دهنوی یاسوج و تغییر کاربری اراضی جنگلی به طرح‌های گردشگری گفت: اداره کل میراث فرهنگی برای […]

ارسال توسط :
پ
پ

منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد جوابگوی تغییر کاربری های غیرقانونی در منطقه دهنو و گنجگون بویراحمد نیست.

.

.

.

 

به گزارش پیوارنیوز، معاون گردشگری وسرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان درخصوص زمین خواری‌های منطقه دهنوی یاسوج و تغییر کاربری اراضی جنگلی به طرح‌های گردشگری گفت: اداره کل میراث فرهنگی برای صدور مجوز طرح‌های گردشگری از ۱۳ دستگاه متولی به خصوص منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استعلام و نوع کاربری‌ها را تعیین و پس از آن به صدور مجوز اقدام می‌کند.
سلمان خوش قدم افزود: برای تغییر کاربری‌های انجام شده در منطقه دهنو تاکنون اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد مجوزی صادر نکرده و این طرح‌های گردشگری غیر قانونی اجرا شده اند.
رئیس کارگروه زمین خواری استان با بیان اینکه مسأله زمین خواری در کشور به ویژه استان مساله جدیدی نیست گفت: ۱۷ دستگاه متولی جلوگیری از زمین خواری هستند که بیشترین تخلفات و زمین خواری‌ها هم از سوی همین دستگاه‌ها انجام می‌شود.
حسین کاظمی افزود: منابع طبیعی خود به زمین خواری دامن زده و هیچ گونه دغدغه‌ای در صیانت از عرصه‌های ملی ندارد.
وی ادامه داد: اگر با متخلفان و زمین خواری به جد برخورد شود همه مردم تمکین می کنند.
رئیس کارگروه زمین خواری استان بیان کرد: وقتی دستگاه‌های خدمات رسان به راحتی امکانات در اختیار ساخت و ساز‌های غیر مجاز قرار می‌دهند و نباید از مردم توقع داشت تخلف انجام ندهند و عرصه‌های ملی را تصرف نکنند.
گفتنی است مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری جوابگوی دلایل تصرف اراضی جنگلی در منطقه گنجگون و دهنوی یاسوج نبودند.

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.