۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۹:۲۷

آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی: خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان عشایری بالاترین و عینی‌ترین مصداق توسعه عدالت آموزشی است. . . . به گزارش پیوارنیوز، نماینده مردم استان درمجلس خبرگان رهبری در جمع دانش آموزان مجتمع عشایری سرآبتاوه یاسوج گفت: خدمات آموزش و پرورش در مناطق عشایری قابل تقدیر است. آیت الله سید شرف الدین ملک […]

ارسال توسط :
پ
پ

آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی:

خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان عشایری بالاترین و عینی‌ترین مصداق توسعه عدالت آموزشی است.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، نماینده مردم استان درمجلس خبرگان رهبری در جمع دانش آموزان مجتمع عشایری سرآبتاوه یاسوج گفت: خدمات آموزش و پرورش در مناطق عشایری قابل تقدیر است.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: تلاش برای حفظ منش عشایری در کنار روش این جمعیت در قالب برنامه‌های متنوعی در استان دنبال می‌شود که سواد آموزی جلوه‌ای زیبا از این خدمات است.
وی مقاومت و شجاعت را دو مؤلفه مهم عشایر استان برشمرد و ادامه داد: این دو حقیقت همزاد عشایر کهگیلویه وبویراحمد است.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی همچنین با اشاره به در پیش بودن میلاد مسعود زینب کبری (س)  گفت: رضایتمندی از مقدرات الهی اوج عبودیت عمه سادات است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هم به ضرورت تحقق عدالت آموزشی اشاره کرد و گفت: در این راستا خدمات آموزش و پرورش عشایر ادامه دارد.
زارع پور افزود: با جذب ۲۰۰ میلیون تومان ۹ مدرسه پیش ساخته در مناطق عشایری استان ساخته شد. 
وی با اشاره به پوشش تحصیلی در مناطق عشایری استان گفت: در این مناطق ۱۰ مدرسه یک دانش آموزی وجود دارد.
آقای زارع پور گفت: در ۸۱۷ مدرسه عشایری استان کمتر از ده نفر دانش آموز به تحصیل مشغول هستند که این مهم نشانگر اهتمام آموزش و پرورش در امر سواد آموزی است.
رضایی رئیس آموزش و پرورش عشایر استان هم گفت:از سال ۹۲ تاکنون شرایط تحصیل برای ۳ هزار و ۴۱۸ دانش آموز دختر و پسر در ۲۰۵ مدرسه فراهم شده است.
مدیر کل نوسازی مدارس استان نیز ابراز امیدواری کرد در صورت جذب تسهیلات مورد نیاز دو مجتمع بزرگ عشایری در منطقه گنجه ای  و سرآبتاوه تا مهر ماه سال آینده ساخته می شود.
کرمی افزود: احداث این دو مرکز نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.

انتهای‌پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.