اطلاعیه ها

برگزاری همایش بزرگداشت مقام امامزادگان و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد

شمارقربانیان درکهگیلویه وبویراحمد به ۸۷ نفر رسید/بستری شدن ۲۷۱ بیمارکرونایی دربیمارستان های استان
۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 87 نفر خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ پرویز یزدانپناه گفت: امروز متاسفانه دو مورد فوتی ۵۲ و ۸۷ ساله در چرام و بويراحمد گزارش شد، این جان باختگان دارای بیماری زمینه ای بودند.

دکتر پرویز يزدان‌پناه گفت: در چهاردهمین روز از شهریور ماه، ۲۷۱ بیمار در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان اند که از این تعداد ۱۱۴ نفر مبتلای قطعی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ بیمار كرونايي نیز در بخش آی سی یو بيمارستان‌هاي استان بستري مي باشند، عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۸۶۱ مورد گزارش شده است.

دکتر یزدانپناه افزود: از ۲۸۱ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت امروز در بويراحمد ۳۵ درصد، كهگيلويه ۳۱ ، دنا ۱۳، گچساران ۹ و بهميي ۶ درصد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه از حجتالاسلام  والمسلمين افتخاري؛ رئیس سازمان تبليغات اسلامي،  روحانيت استان ،هيآت امنای مساجد  و مردم استان بخاطر همکاری در رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در ايام سوگواري هاي محرم قدردانی نمود.
وی همچنین یادآور شد: در رابطه با بازگشايي مدارس  كشور  ،احتمالا وزارت آموزش و پرورش از ستاد  ملي كرونا مجوز بازگشايي مدارس را اخذ نموده است كه دانشگاه علوم پزشكي  استان تابع قانون مي باشد و وظيفه نظارتي خود را انجام مي دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم شريف استان مي خواهيم با توجه به آنكه درحال گذراندن روزهای سختی هستیم از تجمعات بپرهیزند، فاصله اجتماعی را رعایت نمايند  و ماسك را حتما بپوشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنين افراد مسن، دیابتی، مبتلا به آسم و بیماری هاي ریوی، وزن بالا، بیماری هاي قلبی، فشار خون بالا، دارای بدخیمی و پیوند کلیه و کبد  مي باشند درخواست كرد در خانه قرنطینه شوند و از حضور در تجمعات بپرهيزند.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.