۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

فرمانده و جمعی از پایوران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد  به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از مرکز درمانی امام جعفر صادق(ع) یاسوج بازدید کردند. . . . به گزارش پیوارنیوز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در این دیدار ضمن بازدید از بخش های مختلف این درمانگاه با  پرستاران و مسئولان […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده و جمعی از پایوران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد  به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از مرکز درمانی امام جعفر صادق(ع) یاسوج بازدید کردند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در این دیدار ضمن بازدید از بخش های مختلف این درمانگاه با  پرستاران و مسئولان این مرکز نیز دیدار و‌ گفتگو کردند.

وی با اشاره به ولادت حضرت زینب(س)، بیان کرد: پرستاری جایگاه والایی در جامعه دارد و نامگذاری ولادت با سعادت این بانوی مکرم به‌عنوان روز پرستار افتخاری بزرگ برای جامعه پرستاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد  از خودگذشتگی، تعهد، صداقت و مهربانی را از ویژگی‌های بارز پرستاران عنوان کرد و گفت: پرستاری در مکتب اسلام و همچنین در نظام اسلامی دارای جایگاه والا و گرانقدری است.

سید روح‌ الله شاهینی در پایان این دیدار  از زحمات شبانه روزی پرستاران و کارمندان این مرکز درمانی قدردانی کرد و گفت: ان شاالله قدم هایی که در بحث سلامت مردم بر می دارید مورد قبول خداوند متعال باشد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.