۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷

۲ طرح اشتغالزایی امروز در روستای باغچه جلیل بویراحمد به بهره برداری رسید. . . . به گزارش پیوارنیوز، معاون اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه روستای باغچه جلیل به عنوان روستای پایلوت( بدون بیکار ) شناخته شده است گفت: ۷۰ طرح اقتصادی با هدف افزایش تولید و اشتغالزایی برای این روستا در نظر گرفته شد. صمیمی […]

ارسال توسط :
پ
پ

۲ طرح اشتغالزایی امروز در روستای باغچه جلیل بویراحمد به بهره برداری رسید.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، معاون اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه روستای باغچه جلیل به عنوان روستای پایلوت( بدون بیکار ) شناخته شده است گفت: ۷۰ طرح اقتصادی با هدف افزایش تولید و اشتغالزایی برای این روستا در نظر گرفته شد.
صمیمی با بیان اینکه امروز دو طرح در حوزه دامداری و پرورش ماهی در این روستا به بهره برداری رسید افزود:پیش بینی می‌شود با افتتاح این طرح‌ها برای بیش از ۱۱۰ نفر شغل ایجاد شود.
رئیس صندوق کارافرینی امید شهرستان بویراحمد هم گفت: ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای ۷۰ طرح اقتصادی در این روستا در نظر گرفته شد.
عزیزی افزود: این طرح‌ها در حوزه کشاورزی، دامداری و باغداری است.
قباد مبشری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه وبویراحمد هم  با اینکه ۲۰ واحد مسکونی مددجویی با مشارکت بنیاد وفاق سبز علوی در حال ساخت است گفت: اعتبار ساخت این تعداد واحد مسکونی ۴۱۰ میلیون تومان است.
رستمی مسئول بنیاد خیریه سبز وفاق علوی کشور هم با اشاره به اینکه امروز ۹۰ مددجو به به مشهد مقدس اعزام شدند گفت :به هفت زوج جهیزیه ای به ارزش ۶ میلیون تومان اهدا شد.

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.