۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱

به گزارش پیوارنیوز، وحیدمحمدی تبار مدیرکل مدیریت بحران استان درپی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادرکرد. . . . در پیام وی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ولا تحسبن الَّذین قتلوا فی سبیل اللَّـه أمواتا بل أَحیاء عند ربهم یرزقون ایران ! سرزمین آزادگان و آزادمردان […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، وحیدمحمدی تبار مدیرکل مدیریت بحران استان درپی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادرکرد.

.

.

.

در پیام وی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ولا تحسبن الَّذین قتلوا فی سبیل اللَّـه أمواتا بل أَحیاء عند ربهم یرزقون

ایران ! سرزمین آزادگان و آزادمردان تاریخ ، سرزمینی که خط سرخ شهادت ، مسیر استقامت و پایداری اش را مرز وطن پرستی و پرچم اقتدار برافراشته است….
ژنرال قاسم سلیمانی نه اولین و نه آخرین سردار وطن پرست ایرانی است ،ایران وجب به وجب خاکش مدیون رشادت ها و دلیری های سلسله سرداران پاکباخته و فداکاریست که خون سرخ خویش را برای عزت و اقتدار این آب و خاک هدیه داده اند و خواهند داد.
“اندوه فقدان” سردار سلیمانی در برابر آنچه خون پاکش به اسلام ، ایران و بشریت هدیه داد به چشم نخواهد آمد.امروز ، تروریست های استکباری ، سردار قاسم سلیمانی را حذف نکردند بلکه این روح بلند غرور و شهادت طلبی را به تک تک ایرانیان و مسلمانان هدیه دادند.امروز میلیونها سردار سلیمانی ، با خون مطهر این اعجوبه نجابت و مقاومت ، این تجسم اقتدار و ایمان و این نماد استکبار ستیزی و مجاهدت در ایران تولید شد تا راهش و مرامش تداوم یابد.
تبریک می گویم شهادت سرداری را که ” شهید بودن ” را قبل از ” شهید شدن ” در  تاریخ به یادگار گذاشت.
راهش را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام_ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.