شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۷هزارنفر رسید/بیشترین فوتی های کرونایی درشهرستان بویراحمد
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
کرونا همچنان می‌تازد؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ابتلای حدود ۷ هزار نفر به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: حدود ۷ هزار نفر از ساکنان استان تاکنون به بیماری کووید ۱۹مبتلا شده اند که بیشتر مبتلایان به ترتیب در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بوده اند.

پرویز یزدان پناه اضافه کرد: شمار قربانیان ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۸نفر رسیده که بیشترین تعداد فوتی در شهرستان بویراحمد با ۳۶ نفر فوتی، گچساران ۳۰ نفر، کهگیلویه ۱۶ نفر و دنا یک مورد فوتی بوده است.

وی افزود: از ابتدای زمان شیوع کرونا در استان ۷۶ هزار نفر به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند و به طور میانگین روزانه ۵۰۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.
دکتر یزدان پناه بیان کرد: در مدت مذکور ۵ هزار و ۱۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده و تاکنون ۴ هزار و ۷۴۰ نفر ترخیص شده اند.
یزدان پناه ادامه داد: هم اینک ۲۷۵ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۱۰۸ بیمار کرونایی قطعی و ۲۲ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان کرونایی تا امروز در استان ۵ هزار و ۴۰۰ نفر بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ابتدای زمان شیوع کرونا تا امروز ۳۰ هزار و ۵۰۰ نمونه در استان گرفته شده و شاخص نمونه گیری در کشور ۱۱.۳ درصد و در استان ۲۳.۲ درصد بوده است.
میانگین سنی مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۴۱ سال بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.