آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه جامع علمی-کاربردی کهگیلویه و بویراحمد
۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت بازگشایی این دانشگاه را تشریح کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گفت: کلاس ورودی سال‌های گذشته دانشگاه علمی کاربردی این استان از ۱۵ شهریورماه شروع شده و ورودی‌های جدید نیز از اول مهرماه می‌توانند به صورت غیرحضوری در کلاس‌ها شرکت کنند.

مهدی نوری پور افزود: با توجه به شرایط کرونایی در کشور از حدود سه ماه گذشته مصوب کردیم که کلاس ترم پیش رو دانشگاه علمی-کاربردی استان را در هر شرایطی به صورت مجازی برگزار کنیم.

وی بیان کرد: کلاس ورودی سال‌های گذشته دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۱۵ شهریورماه شروع شده و ورودی‌های جدید نیز از اول مهرماه می‌توانند به صورت غیرحضوری در کلاس‌ها شرکت کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اکنون حدود ۶۵۰۰ در دانشگاه درحال تحصیل هستند، اضافه کرد: برای برگزاری کلاس‌های عملی نیز راه‌هایی در نظر گرفته ایم که شامل تقسیم تعداد دانشجویان هر کلاس به چند گروه و حضور در دانشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا موکول کردن کلاس‌ها به ماه‌های بعد در صورت بهبود وضعیت کرونایی، می‌شود.

نوری پور با اشاره به اینکه سامانه برگزاری مجازی کلاس‌های دانشگاه علمی-کاربردی به خوبی اجرا می‌شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد، بیان کرد: تعدادی از دانشجویان در مناطق روستایی و عشایری مشکل دسترسی به اینترنت با سرعت مناسب دارند و یا تعدادی از دانشجویان نیز که از خانواده‌های کم بضاعت هستند، نمی‌توانند امکانات لازم برای آموزش مجازی را فراهم و از آموزش مجازی به خوبی استفاده کنند.

وی اینترنت با سرعت مناسب برای نقاط مختلف استان و هزینه مناسب برای امور دانشگاهی را از مسئولین خواستار شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.