آژیر خطر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به صدا در آمد /فوت ۹ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته/دکتر یزدانپناه؛ مردم همکاری نکنند، شرایط بحرانی تر می‌شود
۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 9 هم استانی بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند که در مجموع، تعداد جان باختگان کرونا در استان به 110 نفر رسید.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، دکتر پرویز یزدانپناه افزود: ۵ بيمار در بیمارستان شهيد جليل، یک بيمار در شهيد رجايي گچساران و ۳ بيمار كرونايي (۸۵، ۸۲ و ۹۶ ساله ) كه ترخيص شده و بهبودي داشتند در خانه فوت شدند.
وی ادامه داد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ٥٦٦١مورد گزارش شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون ۲۶۸ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بيمارستان های استان بستري هستند که از این تعداد ۹۱ نفر مبتلای قطعی و ۱۷ نفر در بخش آی سی یو تحت درمان قرار دارند.

وی ابراز داشت: امروز نیز جواب ٢٢٥ نمونه از آزمايشگاه سلولی مولكولی یاسوج دريافت شد كه درصد  موارد مثبت   مبتلا به كوويد ١٩ بيش از  ٥٠ درصد مي باشد  و  بترتيب در شهرستان های بويراحمد(٣٥ درصد)،كهگيلويه (٢٤ )،گچساران (١٦ )،چرام (١٥) ، باشت (٥) و دنا ( ٥ درصد) مي باشند.

دکتر یزدان پناه گفت: متاسفانه با خيز بيماري كوويد ١٩ و افزایش قربانیان، به نظر می رسد استان وارد پیک اول بیماری شده و به مردم هشدار می‌دهیم چنانچه دستورالعمل های بهداشتی را نادیده بگیرند آسیب های جبران ناپذیری را تجربه خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه زنگ خطر کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمده است، افزود: رعايت  پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعايت فاصله گذاري فيزيكي، پرهيز از حضور در تجمعات و عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروري لازم است كه توسط همه مردم رعايت شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.