شمارقربانیان در کهگیلویه وبویراحمد به ۱۱۱نفر رسید/بستری شدن ۲۶۸ بیمارکرونایی دربیمارستان های استان
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند که در مجموع، تعداد جان باختگان کرونا در استان به 111 نفر رسید.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ
به گزارش پیوارنیوز؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۵۷۴۰ مورد گزارش شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۲۶۸ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بيمارستان های استان بستري هستند که از این تعداد ۹۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۸ نفر در بخش آی سی یو تحت درمان قرار دارند.

وی ابراز داشت: امروز نیز جواب ۲۸۹ نمونه از آزمايشگاه سلولی مولكولی یاسوج دريافت شد كه درصد موارد مثبت مبتلا به كوويد ۱۹ در شهرستان‌های بويراحمد ۵۴ درصد، كهگيلويه ۲۲ درصد، بهمئي ۸ درصد و  گچساران ۶ درصد بود.

دکتر يزدان‌پناه گفت: لازم است هشدارها را جدی بگیریم، فاصله فیزیکی را رعایت کنیم، استفاده از ماسک را هرگز فراموش نکنیم و دست‌های خود را به صورت مرتب بشوئیم تا بتوانیم اين ویروس  را كنترل و مهار كنيم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: اصلی‌ترین واقعیت برای کنترل و مبارزه با کرونا کاهش ارتباطات با افراد شناخته شده و مبتلا و همچنین افراد مشکوک و‌پر خطر  و عدم حضور در تجمعات و‌مکان های شلوغ و سربسته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.