۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرح توانمندی خانواده های طلاب برای کمک به ارتقای معیشت آنها خبر داد و گفت: این مهم با هدف ایجاد فرصت های کسب و کار برای طلاب عملیاتی می شود. . . . به گزارش پیوارنیوز، سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست《قرارگاه حضرت خدیجه (س) […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرح توانمندی خانواده های طلاب برای کمک به ارتقای معیشت آنها خبر داد و گفت: این مهم با هدف ایجاد فرصت های کسب و کار برای طلاب عملیاتی می شود.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست《قرارگاه حضرت خدیجه (س) که با “محوریت توانمندسازی خانواده های طلاب در حوزه معیشت و اشتغال خانگی”》 که با حضور مدیران عامل برخی از بانک های استان و در محل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان برگزار شد، اظهار داشت: این موضوع در دستور کار حوزه معاونت اقتصادی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مقرر شد اقداماتی با هدف ایجاد فرصت های کسب و کار، توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی، ارتقای سطح زندگی و توزیع عادلانه امکانات و فرصت ها برای طلاب در کنار فعالیت های فرهنگی آنان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد بانک های قرض الحسنه رسالت، صندوق کارآفرینی امید و بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت تامین تسهیلات و وام های ضروری به طلاب همکاری لازم را داشته باشد.

صمیمی عنوان کرد: مقرر شد توسط قرارگاه حضرت زینب (س) ۳ طرح کوچک نیروگاه خورشیدی برای طلاب ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت بنیاد برکت جهت توانمند سازی طلاب به صورت ویژه پیگیری می شود، گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه استان توانمندی ‌های طلاب را احصاء و به بانک های عامل ارائه دهد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.