۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
فرمانده سپاه فتح استان در نشست باخبرنگاران؛؛ تمام سعی ما این است که به مردم خدمت کنیم در هشت سال دفاع مقدس دچار خسارت ها، رنج ها و مصیبت هایی شدیم،امروز در اوج عزت قرار داریم و امنیت را گدایی نمی کنیم و اتفاق مهمی در منطقه صورت نمی گیرد مگر اینکه نظر ایران لحاظ شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

 

به گزارش پیوارنیوز؛ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس، با گرامی داشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین یادوخاطره شهداگفت:

 

تمام سعی ما این است که به مردم خدمت کنیم

در هشت سال دفاع مقدس دچار خسارت ها، رنج ها و مصیبت هایی شدیم،امروز در اوج عزت قرار داریم و امنیت را گدایی نمی کنیم و اتفاق مهمی در منطقه صورت نمی گیرد مگر اینکه نظر ایران لحاظ شود.

 

سردار خرم دل با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه جنگ یک نعمت بود، گفت: اعرابی که برای صلح با اسرائیل صف بستند بدون شک  مردم آنها رضایت  یا‌ اختیار برای بستن قرارداد ندارند  بنابراین نظام استکبار تشخیص داده شیوخ عرب در این‌مقطع زمانی قرار داد امضاء کنند زیرا شرافت و عزتی برای آنها باقی نمانده است.

وی بیان کرد: شیوخ عرب با سرافکندگی عزت خود را به تاراج گذاشته و با خون خوارارن و بزرگترین جلاد دنیا یعنی رژیم صهیونیستی  قرار داد امضاء می کنند و این بی عرضگی و بت آنها آل سعود پیمان صلح را امضاء خواهند کرد.

وی افزود: امروز رهبر انقلاب راه و روش بنیان گذار انقلاب را دنبال می کند و ذره ای انحراف  به وسیله رهبری در  انقلاب مشاهده نشده است.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به نعمت ولایت و مقایسه آن با حکومت شیوخ عرب گفت: امروز به برکت تجربه های گرانسنگ دفاع مقدس متوجه شدیم که از ظرفیت ها و توان خود استفاده کنیم.

خرمدل با بیان اینکه دفاع همچنان باقی است، گفت: جنگ سخت نمای بیرونی هر جنگ است و اگر در سوریه لبنان و عراق و یمن جنگ وجود دارد نماد بیرونی یک نزاع است و خطرناک از آن لایه های خطرناک جنگ نرم است، امروزه در عرصه جنگ نرم و سخت و نیمه سخت دشمن در حال تلاش برای خدشه به منافع و امنیت ایران است .

وی با اشاره به جنایات آمریکا در کشورشان گفت: امروز در عرصه های مختلف مشغول دفاع هستند و در حوزه رسانه شما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ نرم هستید.

خرم دل بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی در جنگ‌تمام عیار با استکبار قرار دارد و همه ظرفیت  های خود را بر علیه جریان‌مقاومت به میدان جهت سرکوبی جریان مقاومت که کشور با تمام‌ توان در مقابل آنها ایستاده است آورده اند.

مقام ارشدنظامی استان تاکید کرد: نیروهای مسلح با اقتدار آمادگی جانفشانی در برابر کسانی که خواب حمله به ایران را در سرمی پرورانند دارند.

وی افزود: در سال جاری که ویروس کرونا وجود دارد، برنامه های خوب و فاخر توسط معاون هماهنگ کننده سپاه فتح، دفتر حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس دنبال می شود که ازآنهاتقدیروتشکرمی نمایم.

خرم دل گفت: در ۳۱شهریور به صورت سراسری از رزمندگان کشور تجلیل می شود که از ۵۰۰ رزمنده کهگیلویه وبویراحمدی هم تقدیرخواهدشد.رهبر انقلاب در خلال این برنامه برای رزمندگان بصورت ویدئوکنفرانس به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس ۱۰۰ عنوان برنامه پیش بینی شده که مجموع برنامه ها ۶۰۰ برنامه خواهد بود، در ۳۱ شهریور ماه  رژه ای نخواهیم داشت اما رژه موتوری به همت سپاه فتح و  تیپ ۴۸ فتح صورت می گیرد.

وی افزود: برنامه های به مدت ۴۳ هفته توسط صدا و سیما و هر چهارشنبه شب با حضور فرماندهان گذشته استان تا اخر سال برنامه خواهند داشت، همچنین پد خندق وجشنواره فعالان فضای مجازی را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه امروز به شکل پیچیده‌تر و خطرناک‌تر جنگ نرم در لایه‌های مختلف شکل گرفته و دشمن در حال تلاش برای ضربه زدن است. امروز بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان بر علیه جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر جنگ نرم در حال تلاش برای ناامید سازی مردم، نادیده گرفتن فرصت‌ها و ظرفیت‌های انقلاب هستند.

خرم دل با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف مشغول دفاع هستیم، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در یک جنگ تمام عیار از طرف استکبار جهانی قرار دارد و دشمنان از تمام ظرفیت‌های خود برای ضربه زدن به جریان مقاومت استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر تقویت همبستگی ملی و استانی تصریح کرد: رسانه‌ها در این مهم نقش مهمی داشته و باید بر این محور تلاش کنیم.

 

روزشمار هفته دفاع مقدس؛ 

باعنایت به شعارمحوری”ماقوی هستیم” و نظریه مفادعنوان شده در هدف،راهبردی سیاست های اجرایی بارویکردتبلیغی،اطلاع رسانی وفرهنگی،عناوین این ایام به شرح زیر می باشد.

دوشنبه ۹۹/۶/۳۱ اقتدار_ ولایتمداری_همبستگی ملی

سه شنبه ۹۹/۷/۱ جوانان_ سربازان_ دانش پژوهی

چهارشنبه ۹۹/۷/۲ تولید ملی_ آمادگی دفاعی_ خودباوری

پنجشنبه ۹۹/۷/۳ شهیدان_ ایثارگران_فخرآفرینان

جمعه ۹۹/۷/۴ معنویت_ خانواده_ سلامت

شنبه ۹۹/۷/۵ رزمندگان_ پیشکسوتان_زنان، اسوه صبر و مقاومت

یکشنبه ۹۹/۷/۶ بصیرت افزایی_دشمن شناسی_استکبار ستیزی

دوشنبه ۹۹/۷/۷ فرماندهان_عزتمداران_حماسه آفرینان

 

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.