اطلاعیه ها

اولین «گفتاورد ملی نخبگان» در پهنه خلیج فارس به میزبانی بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود طرح شمیم خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد برگزاری همایش بزرگداشت مقام امامزادگان و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا

۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با حضور در محل برگزاری ورکشاپ یک روزه  طراحی پوستر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هنرمندان حوزه هنری استان دیدارو گفتگو  کرد. . . . به گزارش پیوارنیوز، حجت الاسلام و المسلمین افتخاری در این دیدار گفت: در نبرد روایت ها هر که از هنر و فرهنگ استفاده قوی […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با حضور در محل برگزاری ورکشاپ یک روزه  طراحی پوستر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هنرمندان حوزه هنری استان دیدارو گفتگو  کرد.

.

.

.
به گزارش پیوارنیوز، حجت الاسلام و المسلمین افتخاری در این دیدار گفت: در نبرد روایت ها هر که از هنر و فرهنگ استفاده قوی تری کند، پیروز است و بی دلیل نیست که استفاده از هنر در حوزه فرهنگی بسیار مهم است.

وی در گفتگو با هنرمندان گرافیست افزود: ماهیت بیان غیر مستقیم در این هنر بسیار گیراست و باید در این هنر نگاه مخاطب را در نظر گرفت که بتواند در کمترین زمان ممکن به ماهیت و مفهوم پنهان شده در تصویر پی ببرند .
حجت الاسلام و المسلمین افتخاری اظهار داشت: خلق چنین آثاری توسط هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد بسیار فاخر است و باید به داشتن چنین هنرمندانی افتخار کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:در آینده نزدیک با هنرمندان پیوند بیشتری خواهم داشت و از آثار خلق شده این هنرمندان حمایت خواهیم کرد تا بیشتر دیده شوند و هنرمندان نیز باید در این مسیر ثابت قدم ، گام بردارند.

وی بیان داشت: قول همکاری در زمینه برپایی نمایشگاهی از آثار هنرمندان استان با مشارکت حوزه هنری را می دهم تا بتوانیم هم این آثار را در معرض دید مردم قرار دهیم و هم زمینه رشد هنر و هنرمندان را فراهم نماییم.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.