۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

معاون وزیر راه از طرح‌های راه سازی استان: عملیات اجرایی ساخت ۲۰۰ کیلومتر راه با اعتبار دویست میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است. . . .  به گزارش پیوارنیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی در یاسوج گفت: هدف از سفر به این استان بازدید از محور های پاتاوه ـ دهدشت، محور‌های […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون وزیر راه از طرح‌های راه سازی استان:

عملیات اجرایی ساخت ۲۰۰ کیلومتر راه با اعتبار دویست میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

.

.

.

 به گزارش پیوارنیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی در یاسوج گفت: هدف از سفر به این استان بازدید از محور های پاتاوه ـ دهدشت، محور‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد ـ اصفهان و محور لنده ـ تشان است.

خادمی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها اعتبار مطلوبی در حوزه راه سازی دریافت می کند افزود: عملیات اجرایی ساخت ۲۰۰ کیلومتر راه در این استان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه محور ملی پاتاوه ـ دهدشت، این استان را به چهار قسمت تقسیم می کند افزود: پیشرفت کاری محور پاتاوه دهدشت به سمت بهبهان ۹۰ درصد است که تلاش می‌شود این محور در شش ماهه اول سال آینده به بهره برداری برسد.
خادمی گفت:  تاکنون برای محور پاتاوه به دهدشت ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و زمان نهایی بهره برداری از آن اعلام می‌شود.
معاون وزیر راه در خصوص محور لنده به تشان نیز گفت: اعتبار این محور در ردیف بودجه ملی قرار گرفته است که قطعه اول آن با اعتبار اولیه ۴۶ میلیارد تومان امروز اجرایی می شود.

تشان از توابع استان خوزستان است.

انتهای پیان/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.