۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد یاد و خاطره پدر را گرامی داشتند.           به گزارش پیوارنیوز، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز از سوی فرزندان شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد. در این مراسم که معاون سیاسی استاندار […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد یاد و خاطره پدر را گرامی داشتند.

 

 

  •  
  •  
  •  

به گزارش پیوارنیوز، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز از سوی فرزندان شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

در این مراسم که معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور داشت سردار عوض شهابی‌فر از همرزمان این شهید والا مقام و نستوه به بیان خاطراتی از مجاهدهای این شهید والامقام پرداخت.

وی با تسلیت فرا رسیدن دهه اول شهادت حضرت زهرا(س) گفت: سردار سلیمانی ۴۰ سال شبانه‌روز برای امنیت و آرامش همه امت اسلام تلاش کرد و آخر به مانند حضرت زهرا(س) شبانه در دل خاک آرمید.

سردار شهابی‌فر با تبریک شهادت این سردار بزرگ امت اسلام افزود: امروز عالم اسلام مجاهدی بزرگ و فرمانده رشیدی را از دست داد و فرزندان شهدا بار دیگر یتیم شدند.

وی عنوان کرد: خون سلیمانی انقلاب‌های بزرگ در کشورهای اسلامی به پا کرده و انهایی که روزی انقلاب را ندیدند آن را دیدند و لمس کردند.

همرزم شهید سلیمانی ادامه داد: در تشییع پیکر این سردار در کرمان دیدید عده‌ای جان خود را از دست دادند که باید گفت همه آنها شهید هستند چون دنبال مالک، ابوذر و عمار بودند.

فرمانده سابق سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قاسم سلیمانی یک فرد یا جمعیت یا کشور نبود او چندین کشور بود، او فرمانده جهادی همه حرکت‌های جهادی عالم اسلام بود.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی اول جهاد اکبر و مبارزه با نفس کردند بعد هم با جهاد اصغر خون خدا و ثارالله شدند.

شهابی عنوان کرد: رهبری فرمودند سیلی به آمریکا زدیم وقتی آن حرکت عظیم و بزرگ یک سیلی است پس انتقام چگونه است؟

انتهای پیام_ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.