قول مساعد وزیر راه برای تخصیص اعتبارات ویژه و ملی به پروژه های کهگیلویه و بویراحمد
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات اعتباری حوزه حمل و نقل جاده ای و هوایی استان قول مساعدت ویژه دادند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کرد.

وی گفت: این دیدار پیرو بازدید دو هفته پیش وزیر راه و شهرسازی از استان و به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های حمل و نقل جاده ای و هوایی استان انجام شد.

استاندار در این دیدار به تامین اعتبار پروژه مهم پاتاوه_ دهدشت اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از پروژه های مهم ، ماندگار در استان میباشد و امیدواریم باجدیت وحساسیتی که وزیرمحترم دارنددرتاریخ پیش بینی شده به بهره برداری برسد .

وی در خصوص افزیش پروازها به فرودگاه یاسوج خواستار اقدام فوری ودستورقاطع وزیر محترم راه و شهرسازی شد.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: در خصوص مشکلات و مسائل پروژه های جاده ای استان و اقدام ملی مسکن و مسکن مهرمهندس اسلامی باتاکید دستورلازم راصادرکرده اند.

اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار از سفر اخیر خود به استان و فعال بودن پروژه ها اظهار رضایت کرد و افزود: اعتبارات ملی بیشتری به استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص می یابد.

وی گفت: برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج به سازمان هواپیمایی وایران ایرتاکیدنموده ام تاایجادشرایط لازم راهرچه سریعترمهیا کنندوحتما عملیاتی خواهدشد.

وزیرراه و شهرسازی اظهارامیدواری کردباتصمیمات گرفته شده توسعه و تکمیل راههای استان ورونق تولید مسکن دراستان باشتاب بیشتری همراه شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.