۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

نادر منتظریان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اهالی فیروزآباد دیدار کرد وبا آنها به گفت وگو پرداخت. . . . به گزارش پیوارنیوز، حاج نادر منتظریان در نشستی که امروز با اهالی  فیروزآباد داشت ابتدا به مسئولیت پذیری مردم این منطقه نسبت به وطن و مملکت و دین خود گفت و افزود:هر خدمتی […]

ارسال توسط :
پ
پ

نادر منتظریان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اهالی فیروزآباد دیدار کرد وبا آنها به گفت وگو پرداخت.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، حاج نادر منتظریان در نشستی که امروز با اهالی  فیروزآباد داشت ابتدا به مسئولیت پذیری مردم این منطقه نسبت به وطن و مملکت و دین خود گفت و افزود:هر خدمتی که به این مردم شود شایسته آنان است.

 منتظریان گفت: نسبت به زیر ساخت ها و منابع موجود در کشور، استان و این مناطق شناخت کافی و لازم را دارم و با توجه به این شناخت و برای زدودن فقر و رفع  موانعی که باعث می‌شوند افراد این منطقه نسبت به ادامه تحصیل بی میل شوند این خود یک نوع سرخوردگی را بین خانواده ها بوجود می آورد و به همین خاطر پا به صحنه گذاشته ام.

 منتظریان گفت:مردم باید در انتخاب فرد اصلح مطالعه کافی و لازم را داشته باشند و با توجه به کارنامه افراد و توانایی های آنها انتخاب خود را انجام دهند و‌ به د نبال انتخاب فامیلی و طایفه ای نباشند.

منتظریان افزود: از مردم عزیز که با رای دادن خود خدمت بزرگی نسبت به این نظام انجام میدهند و هر رای این مردم به مثابه‌ تیری بر قلب دشمن می دانند تشکر و قدردانی میکنم.

 منتظریان در سخنان خود نسبت به تعطیلی مراکز آموزشی، مدارس، مساجد و حسینیه ها در روستاهای فیروزآباد اشاره ای داشت و از پتانسیلهای این منطقه در زمینه گردشگری که بلا استفاده مانده است انتقاداتی داشت.

منتظریان بیان کرد: با توجه به شناختی ک از کارآمدی نظام دارم، نیروهایی که به نام ائتلاف انقلاب و جریان خاصی لیست انتخاباتی مشخص کرده اند و آمادگی لازم را دارند تا اکثریت آرا را به دست آورند، به سبب اطلاعتی که از این لیست دارم و پاک دستی هایی که از آنها سراغ دارم،تخصص،سوابق مثبت و تجاربی که از این افراد دارم شک نکنید اولین نگاه این افراد فقر زدایی و حل مشکلات معیشتی مردم می‌باشد.

کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: یکی از اهدافی که موجب شد وارد کارزار انتخابات یازدهم شوم مشکلات و موانع متعددی بود ۴۱ سال از انقلاب می گذرد موانع و مشکلات زیادی وجود دارد دشمنان مانع تراشی می‌کنند و همچنان به دشمنی خود ادامه می‌دهد اما شرایط بیرون از نظام سخت و ویژه شده و ابر قدرت ها مقابل ما صف بندی  کردند اما با قدرتی که داریم تاکنون نتوانستند کاری کنند.

وی با بیان اینکه کمتر کسی را سراغ دارید که بتواند مقابل ما صف بندی کند، به آسیب‌های و شکاف‌های ایجاد شده در جامعه اشاره کرد و افزود: یکسری ناکارامدی در بدنه نظام و سیستم ایجاد شده و مردم که بعد از رهبری ستون انقلاب هستند با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدند.

منتظریان ادامه داد: این مردم بزرگوار نیازمند بهترین خدمت هستند لذا از منطقه فیروزآباد شناخت داریم در این منطقه مراکز بهداشتی و درمانی، دبستان و همه آنچه هست تعطیل شده است و مردم از خدمات بی بهره‌اند.

منتظریان بیان کرد: یکی دیگر از عللی که باعث ورودم به انتخابات شد این بود که از زیرساخت‌های نظام در همه عرصه‌ها مطلع هستم کشور ایران منابع و گنجینه بزرگی از سرمایه ها است.

وی با بیان اینکه تحصیل‌ کرده‌ها و روحانیون شرایط کنونی را روشنگری کنند، گفت: شخصی که امانت دار و در طراز جمهوری اسلامی باشد را انتخاب کنید چرا که بر ما لازم است سرنوشت خود را انتخاب کنیم.

منتظریان با بیان اینکه مشکلات امروز مملکت ناشی از مجلس کنونی است خاطرنشان کرد: اگر به خوبی انتخاب نکنیم و بی‌تفاوت باشیم مشکلات همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.