۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴

نشست هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا در دفتر رئوف مدیرکل صدا و سیمای استان برگزار شد. . . . به گزارش پیوارنیوز، در این نشست ابتدا هر کدام از اعضای هیات اندیشه ورز استان به بیان دیدگاه های خود در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی پرداختند و سپس […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشست هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا در دفتر رئوف مدیرکل صدا و سیمای استان برگزار شد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، در این نشست ابتدا هر کدام از اعضای هیات اندیشه ورز استان به بیان دیدگاه های خود در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی پرداختند و سپس فخرالدین رضایی رئیس بسیج رسانه استان بیان کرد: باید نشست های تعاملی بیشتری در میان رسانه های استان برگزار شود.

وی تاکید کرد که رسانه های استان در عین کثرت و همچنین داشتن سلیقه ها و گرایش های سیاسی باید برای توسعه استان در کنار هم برای آبادانی کهگیلویه و بویراحمد قلم بزنند.

اعضای هیات اندیشه ورز از مدیرکل صدا و سیما خواستند تا موضوعات و مشکلات اجتماعی و فرهنگی بیش از پیش توسط صدا و سیمای استان پیگیری شود تا در آینده با آسیب های اجتماعی و فرهنگی کمتری مواجه باشیم.

در ادامه رئوف مدیرکل صدا و سیمای استان کهکیلویه و بویراحمد با قدرانی از تلاش های بسیج رسانه استان گفت: اگر استانی توسعه یافته و فعال در همه امور می خواهیم باید رسانه های آن هم فعال باشند.

وی با بیان اینکه در استان‌های دیگر در کنار رسانه ها دانشکده خبر هم وجود دارد و نیاز به سواد رسانه ای در همه حال است افزود: باید رسانه ها در استان به گونه ای عمل کنند که امید و نشاط بیشتر در استان دیده شود.

وی گفت: رسانه ها در کنار مطالبه گری و نقدی که به مسوولان دارند باید فضای امید و نشاط را در استان تقویت کنند.

رئوف در ادامه به برخی از دستاوردهای صدا و سیمای استان اشاره کرد و گفت: ساعت ها پخش زنده در رادیو و تلویزیون استان داریم و مخاطبین  برنامه های رادیو و تلویزیون استان افزایش خوبی داشته است به نحوی که در پاییز سال 97 میزان مخاطبین ما در تلویزیون 58 درصد بود که اکنون به 76 درصد رسیده و رادیو هم از 29 درصد پاییز سال قبل به 39 درصد رسیده است.

انتهای پیام/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.