۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزادی خواهان جهان سلیمانی را تحسین می کنند و استکبار هزینه سنگینی برای شهادت سردار سلیمانی پرداخت خواهد کرد. . . . به گزارش پیوارنیوز،《یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  و ۵۰ شهید مشایخ استان کهگیلویه و بویراحمد》 با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مردم […]

ارسال توسط :
پ
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزادی خواهان جهان سلیمانی را تحسین می کنند و استکبار هزینه سنگینی برای شهادت سردار سلیمانی پرداخت خواهد کرد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز،《یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  و ۵۰ شهید مشایخ استان کهگیلویه و بویراحمد》 با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مردم استان در محل حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

حسین کلانتری در این آئین، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی جهان را متحول کرد و اکنون همه آزادگان جهان و جبهه مقاومت با شتاب بیشتری به استقبال شهادت می روند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ارمغان شهادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس ایجاد بصیرت و وحدت بود، عنوان کرد: بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید والامقام استان کهگیلویه و بویراحمد تنها نمونه ای از این خروش بصیرت و آزادی خواهی است.

وی از معامله قرن به عنوان ننگ قرن در تاریخ بشریت یاد کرد و گفت: این مزدوران نمی توانند ذره ای در عزم راسخ و  اراده فولادین فلسطینیان خللی ایجاد کنند.

کلانتری تصریح کرد: آمریکا و صهیونیست هرگز نسبت به جایگاه واقعی شهید و شهادت آگاهی نیافتند و مزدوران منطقه ای آنها به تازگی به اشتباه خود پی بردند که شهید سلیمانی قوی تر از سردار سلیمانی است.

وی به محبوبیت جهانی سردار سلیمانی اشاره کرد  و افزود: شخصیت های علمی، فرهنگی و نخبگان دنیا همواره از سردار سلیمانی به عنوان یک پدیده نظامی و سیاسی یاد می کنند و برای همیشه نام سلیمانی بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.