اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

۲۱۲ هزار پرس غذای گرم و بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
در مرحله دوم رزمایش ایران همدل؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید قربان تا پایان ماه صفر 212 هزار و 956 پرس غذای گرم و بسته‌های غذایی بین نیازمندان توزیع‌شده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمدگفت: کمک‌رسانی به نیازمندان و حمایت از آنان جزء وظایف اصلی و در اولویت برنامه‌های این نهاد است.
وی افزود: با توجه به‌فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده مواسات و همدلی، طرح اطعام نیازمندان در این رزمایش، با مشارکت خیران و نیکوکاران اجرا شد.
مبشری یادآور شد: در مرحله نخست این رزمایش در ماه مبارک رمضان، در استان ۱۸ آشپزخانه مهدوی ایجاد شد و درمجموع بیش از ۱۵۰ هزار  پرس غذای گرم بااعتبار بیش از دو میلیارد تومان، بین خانواده‌های مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد .
وی به مرحله دوم طرح رزمایش ایران همدل در قالب اطعام حسینی اشاره و بیان کرد: مرحله دوم این طرح با عنوان «اطعام حسینی» با بهره‌مندی از ظرفیت دهه ولایت و امامت و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین در ماه‌های محرم و صفر و با مشارکت هیئت‌های مذهبی، خیران و نیکوکاران و هدایت نذورات و کمک‌های مردمی برای کمک به نیازمندان، اجرا شد
مبشری با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱۲ هزار و ۹۵۶ پرس غذای گرم و بسته‌های غذایی در قالب طرح اطعام حسینی بین نیازمندان استان توزیع‌شده است، افزود: از این مقدار ۱۸۳هزار و ۶۹۸ پرس غذای گرم بااعتبار سه میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان بوده و مابقی در قالب بسته غذایی خشک بوده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به کمک‌های مردمی در قالب رزمایش ایران همدل اشاره و بیان کرد: در این زمینه نیز از عید قربان تاکنون شش میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان کمک‌های نقدی و کالایی مردمی برای نیازمندان جمع‌آوری‌شده است.
مبشری خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات معیشتی تعداد نیازمندان استان به‌خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا بیشتر شده است که این موضوع تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان را برای یاری نیازمندان می‌طلبد.
وی با اشاره به اینکه خدمت به نیازمندان در کمیته امداد جز با همراهی مردم خیر و نیکوکار ممکن نیست، گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان و همه دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم که با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد به‌خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا یاریگر نیازمندان باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.