۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

رئیس کل دادگستری در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی استان گفت: ارتقاء اعتماد عمومی و حفظ سرمایه‌های اجتماعی ،ایجاد فضای سالم رقابتی و امن، مشارکت حداکثری و برخورد با جرائم انتخاباتی از جمله راهبردهای قوه قضاییه برای تشکیل ستادهای پیشگیری از جرایم انتخاباتی است. . . . به گزارش پیوارنیوز، آقای نگین […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کل دادگستری در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی استان گفت: ارتقاء اعتماد عمومی و حفظ سرمایه‌های اجتماعی ،ایجاد فضای سالم رقابتی و امن، مشارکت حداکثری و برخورد با جرائم انتخاباتی از جمله راهبردهای قوه قضاییه برای تشکیل ستادهای پیشگیری از جرایم انتخاباتی است.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، آقای نگین تاجی به برخی از تخلفات انتخاباتی در حوزه های مختلف استان اشاره کرد و افزود: در برخی از حوزه های انتخاباتی از سلاح های سرد وگرم استفاده شد که با قاطعیت تمام با عاملان برخورد و این افراد تا پایان انتخابات در زندان به سر خواهند برد.
وی استفاده از اموال دولتی در جهت تبلیغات را ممنوع اعلام کرد و ادامه داد: در این مورد هیچ گذشتی نخواهیم کرد و با متخلفان برخورد قاطع می شود. 
دادستان مرکز استان هم در این نشست به تخلفات برخی از مدیران دستگاه ها اشاره کرد و گفت: بعضی از مدیران دستگاهها در استان خطوط قرمز را رد کرده اند که همین موضوع موجب شد برای این افراد متخلف پرونده تشکیل  و با آنها برخورد شود. 
اقای ملک حسینی کمک های معیشتی با نیت تبلیغات انتخابتی را ممنوع دانست و افزود: هیچ نهاد حمایتی حق ندارد به بهانه کمک کردن برای کاندیدی تبلیغ بکند چرا که درصورد اثبات به شدت با آنها برخورد خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به اینکه تبلیغات زود هنگام تخلف محسوب میشود اضافه کرد: برخی کاندیدها کاروان های انتخاباتی راه اندازی می کنند که علاوه بر به خطر انداختن امنیت جامعه یک جرم محسوب می شود.
فرماندار بویراحمد نیز در این جلسه به نحوه انتخاب هیئت های اجرایی انتخابات اشاره کرد وگفت: هیئت های اجرای افراد معتمد و متدینی هستند که اعضای آنها با نظارت هیئت نظارت، دادگستری استان و فرمانداری ها انتخاب می شوند و کاندید های خیالشان از این بابت راحت باشد. 
کاظمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری هم با اشاره به اینکه دشمنان چشم دیدن انتخابات پرشور در کشور را ندارند گفت: کاندیدها و مسئولان بدانند که با انجام وظیفه آن هم به نحو مطلوب موجب جلب اعتماد مردم و پویایی انتخابات می شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.