۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰

معاون اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم دنبال تغییر شرایط موجود هستند و منتظریان با تجربه بیش از ۳۰ سال می تواند این شرایط را بهبود دهد. . . .   به گزارش پیوارنیوز، دکتر فرهاد باقرپور در اجتماع بزرگ هواداران حاج نادر منتظریان در منطقه نجف آباد گفت: کسانی که اینجا جمع شدند دنبال […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم دنبال تغییر شرایط موجود هستند و منتظریان با تجربه بیش از ۳۰ سال می تواند این شرایط را بهبود دهد.

.

.

.

 

به گزارش پیوارنیوز، دکتر فرهاد باقرپور در اجتماع بزرگ هواداران حاج نادر منتظریان در منطقه نجف آباد گفت: کسانی که اینجا جمع شدند دنبال تغییر وضعیت و بهبود شرایط موجود هستند .

معاون اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اقایان دولت و مجلس نمی توانند این گرفتاری ها را گردن شرایط دیگری بگذارند سیستم مدیریتی عامل این گرفتاری‌ها است، آقایان نمی توانند از این شرایط فرار کنند.

وی عنوان کرد: مردم دنبال تغییر هستند فشارهای ناجوانمردانه اقتصادی، بی عدالتی ها و فساد‌های ناشی از سیستم مدیریتی این مشکلات را به وجود آورده. این شرایط را مردم باید تغییر دهند اگر مردم همین شرایط را می خواهند به شرایط موجود رای بدهند در غیر اینصورت دنبال تغییر شرایط باشند.

باقرپور ادامه داد: این جمع تصمیم گرفتند به آقای منتظریان رای دهند چرا که وی با تجربه بیش از ۳۰ سال در استان‌های مختلف و بزرگ می‌تواند شرایط موجود را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه با همه کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه بویراحمد و دنا کارکرده‌ام گفت: با همه کاندید‌ها کار کردم و معتقدم حاج نادر منتظریان می تواند وضعیت موجود را تغییر دهد.

معاون سابق استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود گفت: اعتقاد دارم وضعیت بودجه استان محدود است و این پاسخگوی محرومیت‌های کنونی نیست همه می‌دانند بودجه الان کجا و با چه شاخص‌هایی توزیع می‌شود!

باقرپور با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی بیشمار در سطح کشور گفت: از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی، صندوق بازنشستگی و صندوق بیمه‌ای، بخش اقتصادی امیدرو و این همه گردش های میلیاردی و تریلیونی را باید بیاوریم تا در این استان کار کنیم اما در این مجموعه‌هایی که اسم بردم حتی به اندازه انگشت یک دست نیرو نداریم.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.