اجرای مرحله نخست طرح ملی «ایران همدل» در مدارس
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
مرحله نخست طرح ملی «ایران همدل» در مدارس غیردولتی و هیأت امنایی کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیر واحد مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش این استان با بیان اینکه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای امور تحصیلی و شهریه دانش آموزان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد در استان هزینه شد گفت: این اقدام در کهگیلویه و بویراحمد در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مؤمنانه انجام شده است.

داریوش کرمی افزود: بر همین اساس مرحله نخست طرح ملی «ایران همدل» در مدارس غیردولتی و هیأت امنایی کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

مدیر واحد مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح ملی با مشارکت کمیته امداد و شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی و هیأت امنایی استان انجام شده است.

کرمی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد دسترسی دانش آموزان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد به تحصیل رایگان در مدارس غیردولتی و هیأت امنایی بوده است.

وی ابراز داشت: ۸۵ دانش آموز پسر و دختر نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، باشت و کهگیلویه در مرحله نخست این طرح ملی زیر پوشش قرار گرفتند.

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آن‌ها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهر‌ها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستا‌ها هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.