۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۱۴

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و برخی فرماندهان نظامی ساختمان جديد گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان افتتاح و به بهره برداری رسيد. . . . به گزارش پیوارنیوز، حسین کلانتری در حاشیه این برنامه امنیت، آسایش و آرامش جامعه را  اولویت نخست دانست و گفت : این امنیت […]

ارسال توسط :
پ
پ

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و برخی فرماندهان نظامی ساختمان جديد گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان افتتاح و به بهره برداری رسيد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، حسین کلانتری در حاشیه این برنامه امنیت، آسایش و آرامش جامعه را  اولویت نخست دانست و گفت : این امنیت موجود در کشور مرهون تلاش ها و زحمات دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی است و باید قدر دان این تلاشها بود.

 کلانتری افزود: دشمن در برهه ها و زمانهای مختلف به دنبال وارد کردن خدشه به امنیت نظام و انقلاب بوده،اما نیروهای نظامی و انتظامی ما با هوشیاری و درایت بالا همواره این تهدیدها را خنثی کردند.
 استاندار بابیان اینکه امنیت و آرامش پیش شرط توسعه و تعالی  در جامعه است، گفت: نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می کند.
وی ضمن تقدیر از همه تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی استان خاطرنشان کرد: امروز استان کهگیلویه وبویر احمد یکی از امن ترین استانهای کشور در حوزه های مختلف به ویژه سرمایه گذاری است.

ساختمان جديد گذرنامه فرماندهي انتظامي استان کهگیلویه و بویراحمد، 652 متر مربع مساحت دارد كه با اعتباري بالغ بر 16 ميليارد ريال از محل اعتبارات عمرانی ناجا با حضور مسئولان استان به بهره برداري رسيد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.