۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۳۶

جمعی از اهالی امامزاده قاسم ساکن بنسنجان با کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا بیعت کردند. . . . به گزارش پیوارنیوز، نادر منتظریان در جمع اهالی امامزاده قاسم ساکن بنسنجان با اشاره به علت حضور خود در انتخابات و مسائل و مشکلات کشور گفت: امروزه باید همه زیر یک پرچم و علم قرار بگیریم تا مشکلات […]

ارسال توسط :
پ
پ

جمعی از اهالی امامزاده قاسم ساکن بنسنجان با کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا بیعت کردند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، نادر منتظریان در جمع اهالی امامزاده قاسم ساکن بنسنجان با اشاره به علت حضور خود در انتخابات و مسائل و مشکلات کشور گفت: امروزه باید همه زیر یک پرچم و علم قرار بگیریم تا مشکلات حل شود. کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا بر فراهم شدن فضای سالم همراه با امنیت و سلامت تاکید کرد و افزود: مسوولان و متولیان هم بنا دارند انتخابات سالم و آزاد برگزار کنند و آسیب‌هایی مطرح شده شامل حال این انتخابات نشود.

وی با بیان اینکه انتخابات آزاد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا مردم وضعیت کاندیدا را بررسی و فرد اصلح را انتخاب کنند، افزود: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال اولویت دیگر ما است که این مهم با سرمایه‌گذاری و توجه به حوزه صنعت میسر می‌شود

 

وی بیان کرد: شاهد هستیم معیشت مردم و اشتغال آنها دچار مشکل است اگر بخواهیم بررسی کنیم زیرساخت های کشور زیرساخت ها مناسبی است با توجه به نوع مسولیت و کاری که داشتم نسبت به زیرساخت ها و آسیب‌ها آگاهم و شناخت دارم اگر با وجود این پتانسیل ها برنامه ریزی کنیم و انسان های امانت دار و درستکاری که در مدیریت های گذشته موفق بودند برای مجلس انتخاب کنیم مشکلات حل خواهد شد.

نامزد جریان انقلابی بویراحمد و دنا با بیان اینکه انتخابات نباید منشا اختلاف شود، گفت: شما و بستگان با صفا و صمیمیت در انتخابات حاضر شوید انتخابات نباید منشا اختلاف و نفاق شود و کسی حق ندارد چیزی را به کسی تحمیل کند.
منتظریان با بیان اینکه همه یکی هستند و صفا و صمیمیت در بین همه مردم و طوایف وجود دارد افزود: همه ما دوست و برادر هستیم ،این روزها نیاز به وحدت و انسجام داریم تا مشکلات حل شود.
منتظریان در ادامه  گفت: در بخش زیرساخت‌‌ها نیازمند توجه بیشتر به این مکان‌ها هستیم.
منتظریان عنوان کرد: معیشت و بیکاری گرفتاری‌های مردم است لذا جریان انقلابی که کاندیدایی معرفی کرده شعار نجات اقتصاد، حل مشکلات معیشتی و مبارزه با فساد را دارد و تا این سه مورد درست نشود این موارد هم حل نمی شود.

وی بار دیگر بر انسجام میان مردم تاکید کرد و گفت: رای قومی و قبیله ای و نگاه این چنینی دردی از بویراحمد و دنا دوا نمی کند.
 منتظریان با اشاره به برکت انقلاب اسلامی گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی همچین جلسات است، مردم قبل از انقلاب در سرنوشت خودشان تاثیری نداشتند و بیگانگان برای مملکت تصمیم می‌گرفتند اما به برکت انقلاب حتی در تعیین رهبری که شخص اول مملکت هستند مردم تاثیر دارند.
وی بیان کرد: هر انتخاباتی نعمت است و شکر نعمت انقلاب اسلامی و این آزادی انتخاب اصلح است. اصلح فردی دلسوز مردم و انقلابی و همراه ارزش‌های نظام و انقلاب باشد و این نعمت تعیین سرنوشت است.دقت کنیم بین خودمان و خدا فرد اصلح را انتخاب کنیم.

منتظریان  درپایان عنوان کرد: برگه کاغذی که ما در انتخابات داریم در سرنوشت ملت تاثیر گذار است برگه رایی که در دست ماست برگ عادی نیست ممکن است خیانت بزرگی به همراه داشته باشد ممکن است خدمات شایانی به همراه داشته باشد بنابراین خیلی تاثیر دارد و باید دقت زیادی کنید.
 منتظریان بیان کرد: انتخابات نباید وسیله اختلافات شود. اگر تشخیص دادیم کسی اصلح است را به دیگران معرفی کنیم.

 

 

 

 


انتهای پیام/ط_الف

 

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.