۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۳۷

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان در عرصه های مدیریتی از اولویت های کاری استانداری است.     . . . به گزارش پیوارنیوز، حسین کلانتری در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در استانداری گفت: زنان همواره در همه صحنه‌ها یاریگر انقلاب بوده و در دوران دفاع مقدس نیز برای اعتلای […]

ارسال توسط :
پ
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان در عرصه های مدیریتی از اولویت های کاری استانداری است.

 

 

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، حسین کلانتری در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در استانداری گفت: زنان همواره در همه صحنه‌ها یاریگر انقلاب بوده و در دوران دفاع مقدس نیز برای اعتلای کشور و مبارزه با دشمن فرزندان خود را به جبهه‌ها فرستادند.
حسین کلانتری افزود: اکنون نیز زنان در نهاد‌های مختلف پا به پای مردان برای اعتلای کشور تلاش می‌کنند.
استاندار با بیان اینکه بانوان برای ارتقاء وضعیت کنونی باید با اتحاد و در کنار یکدیگر بیش از گذشته تلاش کنند، گفت: این استان در برخی شاخص‌ها از نیروی انسانی توانمندی برخوردار است و باید بستر را برای ارتقاء آن‌ها فراهم کرد و حضور زنان در عرصه‌های عالی مدیریتی در استان نیازمند فرهنگ سازی است.
کلانتری افزود: بانوان می‌توانند با تولید محتوا در فضای مجازی مطالبه گر بوده و از قدرت گفتگو و گفتمان برای ابراز خواسته‌ها در دنیای امروز استفاده کنند.
وی اضافه کرد: سیاست دولت تدبیر و امید، استفاده از زنان در عرصه‌های عالی مدیریتی است و حضور بانوان در عرصه‌های مدیریتی باید توسط جامعه زنان ایجاد و گسترش پیدا کند.
کلانتری با تبریک روز زن و میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، گفت: روز زن باشکوه‌ترین روز در تاریخ خلقت بشر است و حضرت فاطمه زهرا (س) نیز بهترین الگو و اسوه برای زنان هستند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.