بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت شهید دکترمحسن فخری زاده
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱:۵۲
سازمان بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت شهید دکترمحسن فخری زاده بیانیه ای صادر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در متن بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان آمده است؛

بسم رب شهدا و صدیقین.
بار دیگر اقدام مزدورانه جلادان رژیم جعلی اسرائیل در حمایت و سکوت بی شرمانه جنایتکاران قرن و نهادهای بین المللی دانشمندعرصه دفاعی و هسته ای ایران اسلامی شهید دکتر محسن فخری زاده را نشانه گرفت.
خبرترورناجوانمردانه ابر دانشمند بزرگی که سال‌ها برای اقتدار دفاعی و هسته‌ای ایران اسلامی تلاش کرد ، توسط پست ترین ایادی استکبار جهانی قلب هر انسان آزاده‌ای را محزون می دارد.
شهادت دانشمند فرهیخته انقلاب اسلامی را به محضر امام عصر (عج ) ،رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظ الله )و ملت شهیدپرور ایران اسلامی با تاکید بر ادامه راه شهدای عزیز حافظ آرمان‌های امام خمینی( رحمة الله علیه) و انقلاب اسلامی خواهیم بود.
دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند خون شهدای عزیزی مانند شهید فخری‌زاده رویشهای انقلاب را پربارتر و مردم ولایتمدار و شهید پرور را مقتدرتر در برابر تروریسم و عوامل آن خواهد کرد.
رجاء واثق داریم که لطف و مدد الهی در تمامی عرصه ها همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به یقین انتقام سخت در انتظار جلادان رژیم جعلی اسرائیل خواهد بود و این اقدام پلید دشمنان، عزم معلمان و اساتید عزیز ایران اسلامی را در تربیت فرزندان صالح ،خلاق و علمی این سرزمین را راسخ تر خواهد کرد.

انتهای پیام/
سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویر احمد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.