۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۷:۵۹

  با گرانفروشان و محتکران اقلام بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد به شدت برخورد می شود.   . . . به گزارش پیوارنیوز،  دادستان مرکز استان در نشست فوق العاده با مدیران تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو گفت: شرایط برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا به گونه […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

با گرانفروشان و محتکران اقلام بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد به شدت برخورد می شود.

 

برخورد قاطع با گرانفروشان و محتکران اقلام بهداشتی

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز،  دادستان مرکز استان در نشست فوق العاده با مدیران تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو گفت: شرایط برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا به گونه ای است که همگان در قبال آن مسئول هستند این در حالی است که برخی واحد‌های از این شرایط سودجویی و مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کنند.
 ملک حسینی با بیان اینکه مشارکت مردم و توجه آن‌ها به توصیه‌های بهداشتی مهمترین راه پیشگیری از     ویروس کرونا است افزود: برنامه‌هایی برای برگزار نشدن تجمع‌های غیر ضرور در دستور کار نهاد‌های مختلف است.
در این نشست همچنین صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هم از پلمپ دو واحد صنفی عرضه لوازم بهداشتی خبر داد و گفت: این واحد‌ها در شرایط موجود به فکر احتکار و کسب سود بیشتر بودند که شناسایی و پلمپ شدند وبدون شک نظارت ها دقیق و برخورد های قانونی با متخلفان در دستور بازرسان این سازمان قرار دارد.

حسین پور مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان از اختصاص خط تولید یک کارخانه به تولید پد‌های ضدعونی کننده خبر داد و گفت: راه اندازی خط تولید این کارخانه به زودی در یاسوج آغاز می شود و در اولین مرحله ۱۸ هزار پد ضدعفونی تولید می‌کند.و روانه بازار می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استلان هم از تامین اقلام بهداشتی خبر داد و گفت: خوشبختانه آزمایش ۱۶ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز آزمایشگاهی ارسال شد که همه آنها منفی بود.  
یزدانپناه بر مشارکت مردم برای مقابله با این ویروس تاکید کرد و افزود: قرار نگرفتن در اجتماعات، لغو مسافرت‌های غیر ضرور و رعایت بهداشت فردی می تواند از شیوع این ویروس جلوگیری کند.
قائدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: تلاش می‌شود اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده به زودی در اختیار داروخانه‌ها و مراکز عرضه قرارگیرد.

انتهای پیام/ط_الف

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.