۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۷:۳۵

بیش از ۵ هزار یتیم و فرزند محسنین کمیته امداد استان در انتظار حمایت نیکوکاران و خیرین هستند. . . .     به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل کمیته امداد استان  درگفت وگو باپیوارنیوز، با اشاره به اینکه این نهاد به ‌منظور حمایت از نیازمندان برنامه ‌های متفاوتی را در سال اجرا می‌کند، گفت: ۱۰ هزار […]

ارسال توسط :
پ
پ

بیش از ۵ هزار یتیم و فرزند محسنین کمیته امداد استان در انتظار حمایت نیکوکاران و خیرین هستند.

.

.

.

 

یش از ۵ هزار یتیم و فرزند محسنین استان در انتظار حمایت نیکوکاران

 

به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل کمیته امداد استان  درگفت وگو باپیوارنیوز، با اشاره به اینکه این نهاد به ‌منظور حمایت از نیازمندان برنامه ‌های متفاوتی را در سال اجرا می‌کند، گفت: ۱۰ هزار و ۵۳۵ یتیم و فرزند محسنین در سال جاری تحت حمایت این نهاد هستند که در طول سال خدمات متفاوتی به آن‌ها ارائه می‌شود. 

قباد مبشری با بیان اینکه کمیته امداد به ‌منظور حمایت از کودکان بی ‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین را در اولویت برنامه ‌های خود دارد، افزود: در حال حاضر ۷۲۸۴ حامی خیر و نیکوکار حمایت از ۴۹۳۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده ‌دارند. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مجموع فرزندان تحت حمایت حامیان ۲۸۲۳ نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند، گفت: هم ‌اکنون ۵۵۹۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ۹۸۰ یتیم و ۴۶۱۹ فرزند محسنین، بدون حامی و چشم ‌انتظار حمایت خیرین و نیکوکاران‌ هستند.

مبشری با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار در سال جاری هشت میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، گفت: از خیران و نیکوکاران در آستانه جشن نیکوکاری این نهاد و همچنین سال نو دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در این جشن و سایر برنامه ‌های مشارکتی کمیته امداد یاریگر نیازمندان این نهاد و به ‌خصوص ایتام باشند. 

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.