۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۰۱

نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با ویروس کرونا جهادی وارد میدان شد. . . . به گزارش پیوارنیوز، فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به اینکه این یگان همگام با دیگر دستگاه ها برای حفاظت از جان و سلامتی افراد جامعه برای مبارزه با ویروس کرونا اقدامات پیش گیرانه ای انجام داده است […]

ارسال توسط :
پ
پ

نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با ویروس کرونا جهادی وارد میدان شد.
.
.
.

به گزارش پیوارنیوز، فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به اینکه این یگان همگام با دیگر دستگاه ها برای حفاظت از جان و سلامتی افراد جامعه برای مبارزه با ویروس کرونا اقدامات پیش گیرانه ای انجام داده است گفت:

فعال‌کردن قرارگاه بهداشت و درمان، اتخاذ تدابیر لازم و ارائه آموزش‌های لازم به همکاران به ویژه ماموران حراست درب ورودی مطب ها، کلانتری‌ها که بیشترین مراجعه کننده را دارند، تهیه و توزیع تعداد قابل‌توجهی پوستر آموزشی و نصب در مقر‌های انتظامی از جمله این اقدامات بوده است.
سردار مهدی انصاری با اشاره به استفاده از ۲۴ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط نیروی انتظامی در مناطق مختلف استان افزود: این مواد توسط خودرو‌های آب پاش یگان ویژه با همکاری تیپ ۴۸ فتح برای ضدعفونی بیمارستان‌ها مقر‌های نظامی و انتظامی و خیابان‌های سطح شهرها استفاده شده است.
وی به پایش فضای مجازی هم اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت ۱۴ کاربر که با انتشار گزارشهای غیرواقعی از ویروس کرونا به تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی میپرداختند شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی استان همچنین به واحد‌های صنفی متخلف اشاره کرد و گفت: با همکاری مرکز بهداشت استان ۸۵ واحد صنفی از جمله تالار باغ و قهوه خانه که از قلیان استفاده می‌کردند پلمپ و بالغ بر دو هزار قلیان در شهرهای یاسوج و دهدشت توسط نیروی انتظامی جمع آوری شد.
سردار انصاری اضافه کرد: در روز‌های گذشته با همکاری دستگاه قضایی استان از سه مرکز بهداشتی بالغ بر ۸ هزار جفت دستکش و تعدادی ماسک کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به کنترل ورودی و خروجی شهر‌های استان افزود: در تمامی مبادی ورودی استان به ویژه جایگاه های پلیس راه‌ با همکاری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تست‌های غربالگری از مسافران انجام می شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.