۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمدگفت: این اقدام در راستای شعار ” آموزش تعطیل نیست” به صورت جدی در همه مدارس و مناطقی که ظرفیت فضای مجازی وجود دارد انجام می شود. . . .   به گزارش پیوارنیوز، معاون آموزش ابتدایی  شهرستان بویراحمد گفت : با شیوع بیماری کرونا و تصمیم مسئولین بهداشتی مبنی […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمدگفت: این اقدام در راستای شعار ” آموزش تعطیل نیست” به صورت جدی در همه مدارس و مناطقی که ظرفیت فضای مجازی وجود دارد انجام می شود.

.

.

.

 

به گزارش پیوارنیوز، معاون آموزش ابتدایی  شهرستان بویراحمد گفت : با شیوع بیماری کرونا و تصمیم مسئولین بهداشتی مبنی بر تعطیلی مدارس ، مهمترین دغدغه مسئولین آموزش و پرورش و اولیاء ، روند آموزش دانش آموزان است.

آناهیتا مرادیان افزود : با برنامه ریزی های ویژه صورت گرفته از سوی حوزه آموزش ابتدایی شهرستان ، آموزگاران با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اقدام به آموزش دانش آموزان می کنند.

وی خطاب به اولیاء دانش آموزان به انان اطمینان داد که مسئولین آموزش و پرورش از همه ظرفیت ها برای ادامه فرایند یاددهی و یادگیری استفاده خواهند کرد.

مرادیان گفت : در طرح مذکور آموزگاران با تشکیل کلاس خود در گروه های مجازی به صورت روزانه اقدام به تدریس و ارزشیابی روزانه از دانش آموزان می نمایند.

وی ادامه داد : این اقدام در راستای شعار ” آموزش تعطیل نیست” به صورت جدی در همه مدارس و مناطقی که ظرفیت فضای مجازی وجود دارد انجام می شود.

مرادیان گفت : فعالیت های آموزگاران هر مدرسه تحت مدیریت مدیران مدارس نظارت می شود و این فعالیت ها به صورت مداوم از طرف مسئولین آموزش مورد رصد قرار می گیرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود : در کنار آموزش مجازی دروس ، معلمین آموزش های مقابله با انتشار ویروس کرونا را هم انجام می دهند.

وی با اشاره به گستردگی ارتباط آموزش و پرورش در جامعه گفت : ظرفیت خوب آموزش و پرورش در زمینه فرهنگ سازی می تواند یکی از نکات کلیدی برای مقابله سراسری و همه جانبه با ویروس کرونا باشد که پیشنهاد می شود از طرف مسئولین و برنامه ریزان در “مقابله با کرونا”  از این ظرفیت ها استفاده شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.