۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

  پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در کنار دیگر دستگاه های استان در مبارزه با ویروس کرونا مشارکت می کند. . . . به گزارش پیوارنیوز ، رئیس پارک علم و فناوری استان گفت:پارک علم و فناوری این آمادگی را دارد که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با کمک نهادهای متولی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در کنار دیگر دستگاه های استان در مبارزه با ویروس کرونا مشارکت می کند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز ، رئیس پارک علم و فناوری استان گفت:پارک علم و فناوری این آمادگی را دارد که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با کمک نهادهای متولی در استان و برخی از شرکت های مستقر محصولاتی را تولید کند که برای کنترل این ویروس تاثیر گزار باشند.
سید شمس الدین هاشمی با اشاره به ساخت پهپاد های محلول پاش در شرکت رایان گچساران افزود: از این پهپادها می توان برای گند زدایی و ضدعفونی کردن معابر عمومی به خوبی استفاده کرد. 
وی اضافه کرد: دقت بیشتر، با زمان بندی و مکان یابی بهتر ، هزینه های کمتر و استفاده از محلول کمتر از ویژگی های استفاده از پهپادهای محلول پاش است.
رئیس پارک علم و فناوری استان ادامه داد: علاوه بر این شرکت گسترش کاربرد فناوری، مستقر در پارک علم و فناوری استان هم میتواند با تولید تب سنج های حرارتی ،دوربین های حرارتی و  نیز تولید تب سنج های دیجیتال برای تشخیص علائم اولیه کرونا ویروس ضمن کمک به پیشگیری از شیوع این ویروس در مبارزه عمومی با آن مشارکت داشته باشد.
سید شمس الدین هاشمی با بیان اینکه شرکت های دیگر هم  هستند که در زمینه تجهیزات پزشکی میتوانند همکاری کنند گفت: در صورتی که تسهیلات و مواد اولیه از جمله الکل و الیاف با قیمت مناسب در اختیار این شرکت ها قرار بگیرد قادر خواهند بود برای تولید انواع ماسک ها، مواد ضدعفونی کننده و ژل های ضد عفونی کننده مشارکت کنند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.