۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

نانوایی‌ها، بانک‌ها و جایگاه‌های سوخت باید روزانه چند بار گندزدایی و ضد عفونی شوند. . . . به گزارش  پیوارنیوز، فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه شورای سلامت این شهرستان گفت: نانوایی‌ها، بانک‌ها و جایگاه‌های سوخت باید روزانه چند بار گندزدایی و ضد عفونی شوند.  شاهرخ کناری با بیان اینکه طلافروشان به صورت خودجوش محل های کسب […]

ارسال توسط :
پ
پ

نانوایی‌ها، بانک‌ها و جایگاه‌های سوخت باید روزانه چند بار گندزدایی و ضد عفونی شوند.

.

.

.

به گزارش  پیوارنیوز، فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه شورای سلامت این شهرستان گفت: نانوایی‌ها، بانک‌ها و جایگاه‌های سوخت باید روزانه چند بار گندزدایی و ضد عفونی شوند. 
شاهرخ کناری با بیان اینکه طلافروشان به صورت خودجوش محل های کسب خود را به مدت یک هفته تعطیل کردند افزود: جمعه بازار یاسوج نیز به درخواست برخی از کسبه و مشتریان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. 
وی در خصوص تعطیلی اماکن متبرکه نیز گفت: امام جمعه نیز باید در این خصوص تصمیم گیری کند.
فرماندار با اشاره به اینکه همه هتل‌ها و مسافر خانه‌ها و کافی شاپ ها تعطیل هستند و هیچ کدام از آن‌ها حق پذیرش میهمان را ندارند ادامه داد: باید همه امکانات بهداشتی، در اختیار نیرو‌های خدماتی شهرداری قرار گیرد. 
وی در خصوص کمبود ماسک در بازارهای این شهرستان نیز گفت: با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشکل کمبود ماسک نیز برطرف می شود.

 
وی دهیاران را ملزم به گندزدایی و ضدعفونی معابر روستا‌ها و اماکن عمومی کرد و افزود:شهرداری نیز باید به جمع آوری بازار گیاهان دارویی نظارت داشته و برای جمع آوری آن‌ها اقدام کند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.