۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

در این نشست که با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش- الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش-مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش-دکتر باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش به صورت ویدیو کنفرانس با هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش- معاونین -ارزیابی عملکرد […]

ارسال توسط :
پ
پ

در این نشست که با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش- الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش-مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش-دکتر باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش به صورت ویدیو کنفرانس با هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش- معاونین -ارزیابی عملکرد و روابط عمومی برگزار شد مسائل مربوط به استمرار تدریس در ایام تعطیلات و مسائل مربوط به پایان سال ۹۸ به ویژه مالی مطرح شد.

.

.

.

 

به گزارش پیوارنیوز، در این نشست که با حضور مدیران کل استان‌ها برگزار شد وزیر آموزش و پرورش گفت: انسانهای بزرگ کسانی هستند که در روزهای سخت خلاقیت‌ها تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

 محسن حاجی میرزایی گفت: فعالیت‌ها، تلاش‌های و احساس مسئولیت های خوبی را از مدیران شاهد بودیم و بیانگر این مهم است که مدیریتها از ویژگی‌های خلاقیت و احساس مسئولیت برخوردارند.

وی گفت: مدیران از مجموعه فعالیتهای استمرار تدریس در فضای مجازی و روشهای دیگر غیر حضوری را به صورت مجموعه علمی برای آیندگان مستند سازی کنند.

در این نشست الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در موضوع پیگیری فوق العاده ویژه معلمان- حق التدریس نیروهای شاغل وحق التدریسها و اضافه کار- سرانه بهداشتی شیر مدارس و وضعیت اعتبارات در پایان سال مالی ارائه کرد.

دکترمهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هم به وضعیت سرانه بهداشتی- تکمیل فرمهای در10402-عملکرد ادارات کل و روند آموزش های غیرحضوری مطالبی بیان کرد معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش  هم گفت: از ۲۸ برنامه آموزشی ۱۸ برنامه در شبکه آموزش سیما و ۱۰ برنامه در شبکه ۴سیما اجرا می شود.

علیرضا کمره ای گفت: مهمترین مشکل کنونی آموزش در شرایط تحصیلی در حوزه آموزش های مهارتی در دو بخش رایانه و حسابداری است که برنامه‌ریزی ویژه برای آن در حال انجام است.

 دکتر باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش هم گفت: تماسهای از اولیا -مدیران در موضوع هزینه پرداخت شده سرویس های مدارس و فوق برنامه های مدارس غیر دولتی وجود دارد که باید با تدبیر انجمن اولیا و مربیان مدارس و مدیران حل شود.

 در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیزگفت: انتظار می‌رود در پرداخت مطالبات فرهنگیان و اضافه کار اداری برای استانهایی که درآمد اختصاصی نداشته و یا کمتر برخوردارند تفاوتی قائل و به نوعی مساعدت بیشتری انجام شود .

هادی زارع پور گفت: اجاره بهای مدارس و بیمه خودروها از دیگر مواردی است که ضرورت دارد در پایان سال مالی به آنان توجه شود.

 وی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تدریس غیر حضوری از طریق سایت گروههای آموزشی -کانالهای شبکه‌های داخلی وارتباط تلفنی در استان انجام می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/ط_الف

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.