۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از شهروندان درخواست می‌ کنیم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از حضور در تجمعات پرهیز کنند. . . . به گزارش پیوارنیوز، عزیز فیلی باتوجه به شیوع ویروس کرونا در استان، اظهار داشت: در راستای مقابله همه جانبه با این بحران کلیه شهرداران ۱۸ گانه […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از شهروندان درخواست می‌ کنیم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، عزیز فیلی باتوجه به شیوع ویروس کرونا در استان، اظهار داشت: در راستای مقابله همه جانبه با این بحران کلیه شهرداران ۱۸ گانه استان از تجمع شهروندان در فضاهای عمومی جلوگیری کنند.

جانشین استاندار در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، عنوان کرد: شهرداران شهرهای مختلف استان از اسکان و حضور مسافران عبوری و شهروندان در پارک ها، میادین، بلوارها فضاهای تفریحی و اقامتی ممانعت کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در صورت کوتاهی و سهل انگاری در این زمینه با خاطیان و عوامل اجرایی شهرداری برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرهای ۱۸ گانه استان توسط شهرداری‌ ها ضدعفونی می شوند، تاکید کرد: ضدعفونی مناطق شهری باید با اولویت مناطق حاشیه و فقیرنشین شهر انجام شود.

فیلی در بخش دیگری از سخنانش از هموطنان خواست برای حفظ سلامتی خود سفر به کهگیلویه و بویراحمد را به زمان دیگری موکول کنند و افزود: انتظار می رود مردم برای جلوگیری از شیوع این ویروس در خانه های خود بمانند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.