آئین تجلیل از پرستاران بیمارستان شهید بهشتی یاسوج توسط مدیران ستادی
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
خجسته سالروز ميلاد حضرت زينب(س) و به منظور پاسداشت روز پرستار مدیران ستادی این بیمارستان از بخش هاي مختلف اين بيمارستان بازديد و با اهداي شاخه گل، فرا رسيدن روز پرستار را به سپيد پوشان عرصه بهداشت و درمان تبريک گفتند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، در خجسته سالروز ميلاد حضرت زينب(س) و به منظور پاسداشت روز پرستار مدیران ستادی این بیمارستان از بخش هاي مختلف اين بيمارستان بازديد و با اهداي شاخه گل، فرا رسيدن روز پرستار را به سپيد پوشان عرصه بهداشت و درمان تبريک گفتند.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی به قداست و اهميت کار پرستاران اشاره کرد و گفت: پرستاري يکي از مشاغل سخت و طاقت فرساست که اجر و پاداش آن را تنها خداوند مي دهد

مرعشی افزود: پرستاران به عنوان پيشگامان عرصه سلامت وظيفه حساسي بر عهده دارند.

وي با اشاره به اينکه پرستاري از جمله مشاغلي است که شب و روز نمي شناسد و تحمل سختي هاي اين کار براي بسياري ناممکن است، پرستاران را افرادي صبور، انسان دوست و با عاطفه دانست که از لحظه لحظه زندگي خود براي خدمت رساني به مردم استفاده مي کنند.

مدیر مالی بیمارستان در حاشیه این بازدید گفت : اميدواريم که با تحقق برنامه هاي پيش بيني شده براي پرستاران مشکلات اين قشر زحمتکش و سخت کوش برطرف شود.و بتوانم با پرداخت بخشی از مطالبات آنان تا حدودی مشکلات مالی آنان برطرف نمایم.

در ادامه این بازدید که دو ساعت بطول انجامید مدیران خدمات پرستاری ،مالی ،خدمات ،مدیر منابع انسانی، سوپروایزرهای بالینی کنترل عفونت با اهدا لوح تقدیر و گل از کادر سخت کوش و پرتلاش بیمارستان تجلیل نمودند.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.