۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴

ما هنرمندان به شادی و تندرستی و خوشبختی شما می اندیشیم و در شرايط حساس كنونی بسیار نگران و مضطرب سلامتی شما هستیم. و اين امر مسئوليت ما و هر هم استانی را صد چندان می کند. . .  . به گزارش پیوارنیوز، جامعه هنرمندان استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت عیدنوروز پیامی منتشرکردند. متن این پیام بدین شرح است؛ […]

ارسال توسط :
پ
پ

ما هنرمندان به شادی و تندرستی و خوشبختی شما می اندیشیم و در شرايط حساس كنونی بسیار نگران و مضطرب سلامتی شما هستیم. و اين امر مسئوليت ما و هر هم استانی را صد چندان می کند.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، جامعه هنرمندان استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت عیدنوروز پیامی منتشرکردند.

متن این پیام بدین شرح است؛

هم استانی های گرانقدر، عزيز، فهيم و شريف استان کهگیلویه وبویراحمد

ما هنرمندان فرزند اين سرزمين زرخيز، سرزمين افتاب و برف، سرزمين جنگل ها و نفت، فرزندان پهنه پر صلابت زاگرس با افتخاردر اين شرايط بحرانی و در هر شرايطی وظيفه خود ميدانيم كه به سهم خود در بهبودی اوضاع در كنار شما گام برداريم.
 ما از دل شرایط موجود و ويروس كرونا تصویری می بینیم و تصوری داریم که ما را به این باور رسانده است تا برخیزیم و برای رهایی از این شرایط دردآور مبارزه کنیم.
ما بايد به آیندهای عالی براي فرزندانمان تلاش كنيم و رهنمودهای امروز ما چراغ راه آينده ای شاد ، روشن و زيبا خواهدبود . كارهای امروز ما بازتابی از گذشته است و آینهای که به آیندگان خواهد تابید. بی شك با تمهيدات امروز  زندگيیشكيل تر و زيباتری در فردا را به انتظار خواهیم نشست. پس بياييد با هم در این روزهای نو عهدی نو ببنديم تا گذار از اين شرايط سخت و خطرناک با کمترین تلخی و از دست دادن میسر گردد.

 با تمام وجود خود را به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی سلامت پایبند بدانيم. تا جایی که می توانیم در خانه بمانیم و خانه را امن ترین و ارامش بخش ترین نقطه جهان به شمار آوریم. شاید این شرایط باعث شود باردیگر باهم بودن را به شکلی دیگر تجربه کنیم و همدیگر را از نو بیابیم . این روزها فرصتی است تا به خود بیاندیشیم و جهانی که ساخته ایم و باورهای خویش را مرور کنیم و داشته های علمی، هنری، فرهنگی، جسمی، روحی و روانی خویش را محك بزنيم راه پیروزی بر این ویروس فراگیر حفظ روحیه و تسلط بر زندگی همراه با حساسیت فوق العاده بر رعایت نکات بهداشتی و اصول سلامت است.
ما در یک زمان تاریخی ایستاده ایم و باید از هویت خویش دفاع کنیم. عشق، انسانیت، ازخودگذشتگی، مهربانی، اندیشه ورزی، شجاعت و ایمان در سلول به سلول این سرزمین ریشه دارد. بگذارید بار دیگر به آغوش مهربان عشق پناه ببریم و تندرستی و شادی و خوشبختی را آرزو کنیم.
ما هنرمندان  به شادی و تندرستی و خوشبختی شما می اندیشیم و در شرايط حساس كنونی بسیار نگران و مضطرب سلامتی شما هستیم. و اين امر مسئوليت ما و هر هم استانی را صد چندان مي كند ما نمی توانیم منتظر هیچ کس و هیچ چیزی برای تضمین سلامتی بچه هایمان باشیم.

سررشته کار در دست خومان است. کافی است برای مدتی با تمام وجود مسایل ایمنی و بهداشتی را رعایت كنيم و در خانه بمانيم.
بیایید عهد ببندیم که انسان بمانیم و بر آزادگی وشرافت پا نگذاريم ما عشایر آزاده و سرافراز و شجاع این دیاریم. ما همواره در عرصه های سخت برادری خود را ثابت كرده ايم همانطوری كه در گذشته همواره پشتيبان هم بوده ايم اين بار به دور از هم در خانه هايمان و با رعايت بهداشت از خود، فرزندان و خانواده هايمان پاسداری خواهيم كرد. امید است که به سلامت از اين اوضاع نابسامان عبور كنيم.

امروزهمان روزی است که باید هویت و ماهیت انسانی خویش را بازسازی کنیم و ثابت كنيم كه ما با علم، اگاهی ،بهداشت و فداكاري بيگانه نيستيم وقصد داريم به کمک همدیگر این سرزمین و مردمش را از بلای فراگیر و خطرناک کرونا نجات دهیم.
ومی دانيم كه بايد زندگی کنیم، پس درخانه بمانيم تا دوباره به آغوش زندگی بازگشتی شاد را تجربه کنیم.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.