۰۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

شهروندان، کارت‌های بانکی خود را در اختیار فروشندگان کنار جاده‌ای قرار ندهند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند. . . . به گزارش پیوارنیوز، رئیس پلیس فتا استان گفت: شهروندان در زمان خرید، کارت‌های بانکی خود را در اختیار فروشندگان کنار جاده‌ای قرار ندهند و تمام عملیات بانکی را خود انجام دهند. سرهنگ شهباز پور با اشاره […]

ارسال توسط :
پ
پ

شهروندان، کارت‌های بانکی خود را در اختیار فروشندگان کنار جاده‌ای قرار ندهند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، رئیس پلیس فتا استان گفت: شهروندان در زمان خرید، کارت‌های بانکی خود را در اختیار فروشندگان کنار جاده‌ای قرار ندهند و تمام عملیات بانکی را خود انجام دهند.

سرهنگ شهباز پور با اشاره به اینکه برای اتصال به اینترنت از مودم‌های جیبی یا بسته‌های اینترنتی استفاده شود، افزود: هموطنان از متصل شدن به وای‌فای اماکن ناشناس خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهروندان برای خرید اینترنتی به سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیکی مراجعه کنند اضافه کرد: شهروندان در صورت مفقود و یا سرقت کارت‌های بانکی در ایام نوروز از تلفن گویای بانک مربوطه، موبایل بانک و یا دستگاه‌های خودپرداز، کارت خود را مسدود کنند.
 سرهنگ شهبازپور از مردم خواست در صورت مواجه شدن با هرگونه موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir ، بخش گزارشات مردمی به کارشناسان این پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ط_الف 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.