رونمایی از ۳ اثر فاخر با موضوع شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
به همت مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج صورت گرفت؛ به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، 3 اثر فاخر فرهنگی و هنری به همت مرکز آفرینشهای فرهنگی و هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سیداحمد توسلی‌ نیا اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و یک فرهنگ بود که این مکتب می تواند برای همه ما درس باشد.

مسئول مرکزآفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرصتی است تا بیش از پیش به ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار توجه کرده و مکتب حاج قاسم را بهتر بشناسیم.

وی افزود: مرکز آفرینش­های هنری بسیج استان در راستای همین رسالت برای معرفی بهتر مکتب حاج قاسم اقدام به تولید آثار ویژه ای در بخش هنر و رسانه نموده است.

مسئول مرکزآفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از همکاری حوزه هنری استان به دلیل هم افزایی در تولید آثار فاخر فرهنگی در استان گفت: نماهنگ سرود درد زمستانی، انیمیشن رجعت و کمیک موشن مثل ستاره به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مرکز آفرینشهای فرهنگی و هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد.

مسئول مرکز آفرینش‌های هنری بسیج کهگیلویه وبویراحمد گفت: انیمیشن رجعت تاکنون به چندین جشنواره ملی ارسال شده است و برای بیان سختی کار همین بس که بیش از ۶ ماه به صورت پاره وقت زمان برده است.

مخاطبان جهت دریافت انیمیشن رجعت به صفحه زیر مراجعه کنند:

https://b2n.ir/481282

 

هم چنین برای مشاهده کمیک موشن مثل ستاره به صفحه زیر مراجعه کنند
https://b2n.ir/810292

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.