۰۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

وزیرآموزش و پرورش در پنجمین گردهمایی مشترک مدیران و معاونین ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها بصورت ویدئوکنفرانس دیدار ومطالبی رابیان کرد. . . .     به گزارش پیوارنیوز، در این نشست محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش وپرورش، هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه برخی معاونین ومدیران ومعاونین استانهای کشور […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیرآموزش و پرورش در پنجمین گردهمایی مشترک مدیران و معاونین ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها بصورت ویدئوکنفرانس دیدار ومطالبی رابیان کرد.

.

.

.

 

 

به گزارش پیوارنیوز، در این نشست محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش وپرورش، هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه برخی معاونین ومدیران ومعاونین استانهای کشور به مدت 2ساعت در مورد مسائل مربوطه به آموزش وپرورش بویژه شبکه اجتماعی دانش آموزان مطالبی را بیان کردند.

در این نشست وزیر آموزش وپرورش از راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان با عنوان شاد خبرداد وگفت: این شبکه با هدف استمرار آموزش واستفاده از فضای مجازی برای ارائه دروس توسط معلمان حداقل 2هفته آینده فعالیت خود را آغاز می کند.

دکتر محسن حاجی میرزایی  در پنجمین  گردهمایی مشترک مدیران و معاونین ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها با اعضای شورای معاونان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد، با تبریک و تهنیت آغاز سال جدید، گفت: این شبکه از بزرگترین فعالیتها در حوزهIT  است که بخشی از وقفه ایجاده شده در روزهای تعطیل را جبران خواهد کرد.

وی گفت: فرصتی بزرگ برای آموزش وپرورش ایجاد شده تا انجام رسالت آموزش وپرورش را در این شرایط سخت استمرار دهد.

وزیر آموزش وپرورش گفت: باید از این فضا که فرصتی برای استمرار تدریس است استفاده کرد.

وی گفت: این فضا علاوه بر ارتباط مستقیم معلم ودانش آموزان در شبکه مجازی وارائه دروس به کمک معلمان ومدیران مدارس فرصتی برای ارائه اطلاعات وآمار در آموزش وپرورش است.

در این نشست معاونین آموزش ابتدایی-تربیت بدنی وسلامت-پرورشی وفرهنگی ومسئول فناوری وزارت آموزش وپرورش وهمچنین معاون وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات مطالبی در مورد چیستی وراه اندازی این شبکه بیان کردند.

دکتر علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش وپرورش هم در این نشست برآمادگی استانها برای راه اندازی این سامانه وفراهم کردن زیرساختها تأکید کرد.

 

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.