۰۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶

   مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد در پی ورود سامانه بارشی به استان  اطلاعیه‌ای صادر کرد.در این اطلاعیه آمده؛ . . . به گزارش پیوارنیوز، وحیدمحمدی تبار گفت: بنا به هشدارهای سازمان مدیریت بحران کشور و اطلاعیه‌های اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از فردا سامانه پربارشی وارد استان می شود که همه مناطق استان […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

هشدار مدیریت بحران درباره وقوع سیلاب مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد در پی ورود سامانه بارشی به استان  اطلاعیه‌ای صادر کرد.در این اطلاعیه آمده؛

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، وحیدمحمدی تبار گفت: بنا به هشدارهای سازمان مدیریت بحران کشور و اطلاعیه‌های اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از فردا سامانه پربارشی وارد استان می شود که همه مناطق استان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه وبویراحمدگفت: اوج فعالیت این سیستم بارشی از اواخر فردا شنبه  ۹ فرودین تا بامداد روز دوشنبه ۱۱ فرودین است و حجم این بارش‌ها در اغلب مناطق استان حدود ۴۰ تا ۸۰ میلی‌متر  پیش‌بینی می شود.

وحید محمدی تبار افزود: رعد وبرق شدید، وزش تند باد و تگرگ، آبگرفتگی منازل و معابر، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل‌ها، کاهش محسوس دما  از پیامدهای این سیستم بارشی است .

لذا مردم استان به ویژه کشاورزان، عشایر، دامداران توصیه‌ها و هشدارها مدیریت بحران را جدی گرفته و از هرگونه رفت و آمد به جد پرهیز کنند.

محمدی تبار گفت: دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان، شهرداران و فرمانداران سراسر استان ضمن اولویت دادن به مصوبات ستاد استانی مدیریت، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا،  آمادگی لازم را برای مقابله و کنترل خسارات احتمالی این سامانه بارشی را داشته باشند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.