جریمه رانندگان بی‌توجه به محدودیت‌های تردد کرونا
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱:۴۹
بیش از ۲۳ هزار راننده بی‌توجه به محدودیت‌های تردد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد جریمه شدند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان گفت:از ابتدای اجرای محدودیت‌ها کرونایی تاکنون، ۲۳ هزار و ۵۶۳ خودروی متخلف جریمه شدند.

سرهنگ عبدالعلی عبدی‌پور افزود: از ابتدای آذر ماه تاکنون در قالب اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی تعداد ۳۱ هزار و ۶۷۳ مورد تذکر زبانی به رانندگان در مناطق مختلف استان داده شد.

وی با اشاره به اینکه در مدت ۵۰ روز گذشته ۶ هزار و ۷۸۳ خودرو از مبادی ورودی استان به شهر‌های خود برگشت داده شدند، اضافه کرد: از اول آذر ماه امسال تاکنون حدود ۲۲ هزار و ۹۴۹ مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای مالکان خودرو‌های متخلف در کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تعداد جریمه‌های ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده را ۴۶۲ فقره عنوان کرد و گفت: در این مدت ۱۵۲ خودرو با جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شده‌اند.
عبدی‌پور افزود: در مدت ۵۰ روز گذشته با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مناطق مختلف استان با کاهش ۲۱ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی و درون شهری استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته روبه‌رو بوده‌ایم.

وی آمار پایش سلامت انجام شده توسط پرسنل نیروی انتظامی استان را ۵ هزار ۶۲۷ مورد عنوان کرد و گفت: در این بازدید‌ها ۱۴۵۶ مورد تذکر برای صنوف صادر و ۳۵۱ صنف نیز پلمپ شدند.
عبدی‌پور از تعطیلی ۱۷ مورد مراسم جشن و ختم در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۲۱ نفر در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و تعداد ۸ خودرو نیز توقیف شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.