۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ١٤٣ نمونه ارسال شده به آزمایشگاه های تشخیصی ٥ نمونه مثبت اعلام شد و شمار مبتلایان به کرونا در استان به 124 بیمار رسید. . . . به گزارش پیوارنیوز، پرویز یزدانپناه با بیان اینکه يك مورد مرگ بيمار كرونايي در بيمارستان شهيد جليل در روز گذشتهداشته […]

ارسال توسط :
پ
پ
 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ١٤٣ نمونه ارسال شده به آزمایشگاه های تشخیصی ٥ نمونه مثبت اعلام شد و شمار مبتلایان به کرونا در استان به 124 بیمار رسید.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، پرویز یزدانپناه با بیان اینکه يك مورد مرگ بيمار كرونايي در بيمارستان شهيد جليل در روز گذشتهداشته ايم، افزود: کرونا در کهگیلویه وبویراحمد تا به این لحظه 8 قربانی گرفته است.

وی به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران پرداخت و عناون کرد: در شهرستان دنا یک بیمار خانم، در شهرستان بویراحمد یک بیمار خانم، در شهرستان کهگیلویه یک بیمار خانم، در شهرستان باشت یک بیمار خانم و در شهرستان گچساران نیز یک بیمار مرد شناسایی شده است.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: روند بیمار یابی در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار امیدوار کننده بوده و نسبت به روزهای گذشته تعداد نمونه گیری ها و پایگاه های نمونه برداری افزایش چشم گیری یافته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به تقدیر دکتر رئیسی؛ معاون بهداشت وزارت از دانشگاه گفت: عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی استان در بحث بیمار یابی کرونا منجر شد تا کهگیلویه و بویراحمد جز استان های برتر کشور در حوزه بیماریابی شود و مورد تقدیر وزارت بهداشت قرار گیرد.

دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه 4030 تماس حاصل نمایند

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.